Follow
Katarzyna Andruszkiewicz
Katarzyna Andruszkiewicz
Other namesKatarzyna Andruszkiewicz-Badura
Doktor ekonomii i finansów, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Verified email at uwm.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Conscious shopping of middle-class consumers during the pandemic: Exploratory study in Mexico, Nigeria, Poland, and Sri Lanka
AM Nikodemska-Wołowik, D Wach, K Andruszkiewicz, A Otukoya
International journal of Management and Economics 57 (3), 209-219, 2021
22021
Indywidualizacja oferty dla konsumentów dzięki zastosowaniu big data
K Andruszkiewicz, T Betcher
International Business and Global Economy 2015 (Tom 34), 90-100, 2015
22015
Znaczenie działań marketingowych stosowanych przez usługodawców w podejmowaniu decyzji konsumenckich na rynku komercyjnych usług edukacyjnych
K Andruszkiewicz
Zeszyty Studenckie Wydziału Ekonomicznego „Nasze Studia”, 119-128, 2015
22015
Attitudes and Pro-Environmental Behavior of Representatives of Generation Z from the Example of Poland and Germany
K Andruszkiewicz, M Grzybowska-Brzezińska, M Grzywińska-Rąpca, ...
Sustainability 15 (20), 15068, 2023
12023
Application of the 6D Hofstede Model in an Analysis of the Polish and Portuguese Business Culture
M Siemiński, K Andruszkiewicz, T Pinho
Olsztyn Economic Journal 17 (1), 59-69, 2022
12022
Model of Family and the Propensity to Build Sustainable Savings Attitudes in the Post-COVID World: A Case Study of Poland
P Merło, J Michalak, K Andruszkiewicz
Sustainability 16 (8), 3288, 2024
2024
The Effect of Corporate Social Responsibility and Sustainable Development Practices on Employer Branding—A Case Study of an International Corporation Operating in Poland
K Andruszkiewicz, T Wierzejski, M Siemiński
Sustainability 16 (7), 2654, 2024
2024
Wpływ czynników marketingowych na zachowanie nabywców na rynku studiów podyplomowych
K Andruszkiewicz
https://doi.org/10.24136/eep.mon.2023.01, https://doi.org/10.24136/eep.mon …, 2023
2023
Kompetencje przyszłych pracowników w Polsce a oczekiwania pracodawców w ujęciu międzynarodowym
AM Nikodemska-Wołowik, K Andruszkiewicz-Badura, D Wach
Społeczna Akademia Nauk, 2020
2020
Determinanty postÄ™ powania nabywcĂłw na rynku komercyjnych usĹ ‚ug edukacyjnych na poziomie szkolnictwa wyĹĽszego
K Andruszkiewicz
2019
Determinanty postÄ™ powania nabywcĂłw na rynku komercyjnych usĹ ‚ug edukacyjnych na poziomie szkolnictwa wyĹĽszego
K Andruszkiewicz-Badura
2019
Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych
AM Nikodemska-Wołowik, K Andruszkiewicz
Studia i Prace WNEiZ US 43, 291-300, 2016
2016
Uwarunkowania decyzji konsumenckich dotyczących wyboru uczelni wyższej
AM Nikodemska-Wołowik, K Andruszkiewicz
Institute of International Business, 2016
2016
Promocja przedsiębiorstw i regionów w strefie małego ruchu granicznego między Rzecząpospolitą Polską a obwodem kaliningradzkim Federacji Rosyjskiej
K Andruszkiewicz
AT Wydawnictwo, 2014
2014
Determinanty postępowania nabywców na rynku komercyjnych usług edukacyjnych na poziomie szkolnictwa wyższego
K Andruszkiewicz-Badura
Department of Sustainable Market Processes, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15