Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 649 | 549 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 10 | 10 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Nicola DöringProfessor of Media Psychology and Media Design, Ilmenau University of TechnologyZweryfikowany adres z tu-ilmenau.de
- Johannes BreuerComputational Social Science, GESIS - Leibniz-Institute for the Social SciencesZweryfikowany adres z gesis.org
- Malte ElsonProfessor of Psychology of Digitalisation, University of BernZweryfikowany adres z unibe.ch
- Michael ScharkowProfessor, Department of Communication, University of MainzZweryfikowany adres z uni-mainz.de
- Thorsten QuandtProfessor of Communication Studies, U of Münster (WWU)Zweryfikowany adres z uni-muenster.de
- Kevin KobanUniversity of Vienna, Department of CommunicationZweryfikowany adres z univie.ac.at
- Peter OhlerManaging Director of Institute for Media Research, Chair of Media Psychology, TU ChemnitzZweryfikowany adres z phil.tu-chemnitz.de
- Diana RiegerDepartment of Media and Communication, LMU MunichZweryfikowany adres z ifkw.lmu.de
- Gary BenteMichigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- Tim WulfLMU MunichZweryfikowany adres z ifkw.lmu.de
- Daniel PietschmannInstitute for Media Research, TU ChemnitzZweryfikowany adres z phil.tu-chemnitz.de
- Benny LieboldInstitute for Media Research, Chemnitz University of TechnologyZweryfikowany adres z phil.tu-chemnitz.de
- Jessica Grau ChopiteTU IlmenauZweryfikowany adres z tu-ilmenau.de
- Julian KohneGESIS - Leibniz Institute for the Social SciencesZweryfikowany adres z gesis.org
Obserwuj
Dr. M. Rohangis Mohseni
Wissenschaftlicher Angestellter, Technische Universität Ilmenau
Zweryfikowany adres z tu-ilmenau.de - Strona główna