Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7538 | 6959 |
h-indeks | 12 | 12 |
i10-indeks | 13 | 13 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko7 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mingsheng LongAssociate Professor, Tsinghua UniversityZweryfikowany adres z tsinghua.edu.cn
- Jianmin WangSchool of Software, Tsinghua UniversityZweryfikowany adres z tsinghua.edu.cn
- Kun GaiSenior Director & Researcher, Alibaba GroupZweryfikowany adres z taobao.com
- Han LiAlibaba Inc.Zweryfikowany adres z alibaba-inc.com
- Xiaoqiang ZhumobvistaZweryfikowany adres z mobvista.com
- Michael I. JordanProfessor of Electrical Engineering and Computer Sciences and Professor of Statistics, UC BerkeleyZweryfikowany adres z cs.berkeley.edu
- Yue CaoLightyear AIZweryfikowany adres z baai.ac.cn
- Jian XuSenior Director, Ad Platform, Alibaba GroupZweryfikowany adres z berkeley.edu
- Guorui ZhouZweryfikowany adres z kuaishou.com
- Bo ZhengZweryfikowany adres z alibaba-inc.com
- Daqing ChangAlibaba groupZweryfikowany adres z alibaba-inc.com
- Jingwei ZhuoJD IncZweryfikowany adres z jd.com
- Shaoxu SongTsinghua UniversityZweryfikowany adres z tsinghua.edu.cn
- Lei ChenHong Kong University of Science and TechnologyZweryfikowany adres z cse.ust.hk
- Hongbo DengGoogleZweryfikowany adres z google.com
- Biye JiangDepartment of Computer Science, University of California, BerkeleyZweryfikowany adres z cs.berkeley.edu
- Jin LiAlibaba GroupZweryfikowany adres z alibaba-inc.com
- Zhangjie CaoPh.D. of Computer Science, Stanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu