Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2110 | 625 |
h-indeks | 18 | 13 |
i10-indeks | 27 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Daniel T. HickeyProfessor, Learning Sciences Program, Indiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- Sasha BarabArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Kate T. AndersonArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Adam Ingram-GobleIndiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- Scott WarrenUniversity of North TexasZweryfikowany adres z unt.edu
- Michelle JordanMary Lou Fulton Teachers College, Arizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Susan C. HerringProfessor of Information Science and Linguistics, Indiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- Inna KouperIndiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- gita taasoobshiraziKennesaw State UniversityZweryfikowany adres z kennesaw.edu
- Sinem SiyahhanCalifornia State University San MarcosZweryfikowany adres z csusm.edu
- Robert GoldstoneDistinguished Professor, Indiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- Adai Abebe TeferaThe University of ArizonaZweryfikowany adres z email.arizona.edu
- Gustavo E. FischmanProfessor, Mary Lou Fulton Teachers College, Arizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Niels PiepgrassArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Ann Cale KrugerDepartment of Learning Sciences, Georgia State UniversityZweryfikowany adres z gsu.edu
- Olivia G. StewartSt. John's UniversityZweryfikowany adres z stjohns.edu
- Heather Toomey ZimmermanProfessor of Education, Penn State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Kirsten EllenbogenPresident and CEO, Great Lakes Science CenterZweryfikowany adres z glsc.org
- Steven McGeePresident, The Learning PartnershipZweryfikowany adres z lponline.net
- Swee-Kin LokeUniversity of OtagoZweryfikowany adres z otago.ac.nz