Passion and Creativity–Together or Separately? B Kunat Creativity. Theories–Research-Applications 5 (1), 55-71, 2018 | 15 | 2018 |
Sukcesy uczniów zdolnych. Fakty-narracje-interpretacje J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, M Tarasiuk Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, 2014 | 14 | 2014 |
Students and teachers implicit and explicit theories of creativity J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat Creativity. Theories–Research-Applications 6 (2), 223-249, 2020 | 11 | 2020 |
Zdolny, ale jak?(Auto) diagnoza zdolności i uzdolnień uczniów J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, J Mantur Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, 2015 | 10 | 2015 |
How Are Creative Abilities Related to Meta-Learning Competences? B Kunat, J Uszyńska-Jarmoc, M Żak-Skalimowska Creativity. Theories–Research-Applications 6 (1), 77-90, 2019 | 9 | 2019 |
Sukcesy uczniów zdolnych J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, MJ Tarasiuk Fakty–narracje–interpretacje. CKU, Białystok, 2014 | 8 | 2014 |
Debiutant czy ekspert?: identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2018 | 7 | 2018 |
Pasja jako kategoria badawcza–w świetle dualistycznego modelu RJ Valleranda B Kunat Psychologia wychowawcza 50 (8), 31-41, 2015 | 7 | 2015 |
Creativity and need for cognition in students of pedagogy J Uszynska-Jarmoc, M Zak-Skalimowska, B Kunat Образование и саморазвитие 14 (3), 48-61, 2019 | 6 | 2019 |
„Spełnieni, ale niedoceniani”. Rozwój zawodowy nauczycieli plastyki B Kunat Wydawnictwo Uniwersyteckie Trans Humana, 2016 | 4 | 2016 |
Pomiędzy sztuką a badaniem naukowym. Etnografia wizualna jako źródło wiedzy o rzeczywistości edukacyjnej B Kunat Pogranicze. Studia Społeczne 26, 89-101, 2015 | 4 | 2015 |
Twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat Trans Humana, 2015 | 2 | 2015 |
Entuzjazm, zaangażowanie, żar, konik, a może bzik… W poszukiwaniu znaczeń kategorii „pasja” B Kunat Rocznik Pedagogiczny 38, 2015 | 2 | 2015 |
Rola nauczyciela we wspieraniu aktywności plastycznej dzieci–postulaty i rzeczywistość B Kunat Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2010 | 2 | 2010 |
Image of Everyday Creativity. An Individual Case of a Person with Passion J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat Creativity. Theories–Research-Applications 9 (2), 94-118, 2022 | 1 | 2022 |
Badania jakościowe: teoria–praktyka badawcza–inspiracje E Kramkowska, B Kunat, K Szorc, K Winiecka Kultura i Edukacja, 9-13, 2022 | 1 | 2022 |
„Chcę być nauczycielem, ponieważ…” Proces wyboru zawodu na tle autobiografii studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej B Kunat, K Szorc Kultura i Edukacja, 120-147, 2022 | 1 | 2022 |
The importance of emotional intelligence in the creative activity of students K Szorc, B Kunat Rethinking Teacher Education for the 21st Century: Trends, Challenges and …, 2019 | 1 | 2019 |
The Need for Cognition and Meta-learning Competence among Students of Teacher Education at the University Level J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, M Żak-Skalimowska Kultura i Edukacja 122 (1), 40-62, 2018 | 1 | 2018 |
Zdolny, ale jak? J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, J Mantur Białystok: Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku i Uniwersytet w …, 2015 | 1 | 2015 |