Obserwuj
Beata Kunat
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Passion and Creativity–Together or Separately?
B Kunat
Creativity. Theories–Research-Applications 5 (1), 55-71, 2018
152018
Sukcesy uczniów zdolnych. Fakty-narracje-interpretacje
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, M Tarasiuk
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, 2014
142014
Students and teachers implicit and explicit theories of creativity
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat
Creativity. Theories–Research-Applications 6 (2), 223-249, 2020
112020
Zdolny, ale jak?(Auto) diagnoza zdolności i uzdolnień uczniów
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, J Mantur
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, 2015
102015
How Are Creative Abilities Related to Meta-Learning Competences?
B Kunat, J Uszyńska-Jarmoc, M Żak-Skalimowska
Creativity. Theories–Research-Applications 6 (1), 77-90, 2019
92019
Sukcesy uczniów zdolnych
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, MJ Tarasiuk
Fakty–narracje–interpretacje. CKU, Białystok, 2014
82014
Debiutant czy ekspert?: identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2018
72018
Pasja jako kategoria badawcza–w świetle dualistycznego modelu RJ Valleranda
B Kunat
Psychologia wychowawcza 50 (8), 31-41, 2015
72015
Creativity and need for cognition in students of pedagogy
J Uszynska-Jarmoc, M Zak-Skalimowska, B Kunat
Образование и саморазвитие 14 (3), 48-61, 2019
62019
„Spełnieni, ale niedoceniani”. Rozwój zawodowy nauczycieli plastyki
B Kunat
Wydawnictwo Uniwersyteckie Trans Humana, 2016
42016
Pomiędzy sztuką a badaniem naukowym. Etnografia wizualna jako źródło wiedzy o rzeczywistości edukacyjnej
B Kunat
Pogranicze. Studia Społeczne 26, 89-101, 2015
42015
Twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat
Trans Humana, 2015
22015
Entuzjazm, zaangażowanie, żar, konik, a może bzik… W poszukiwaniu znaczeń kategorii „pasja”
B Kunat
Rocznik Pedagogiczny 38, 2015
22015
Rola nauczyciela we wspieraniu aktywności plastycznej dzieci–postulaty i rzeczywistość
B Kunat
Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2010
22010
Image of Everyday Creativity. An Individual Case of a Person with Passion
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat
Creativity. Theories–Research-Applications 9 (2), 94-118, 2022
12022
Badania jakościowe: teoria–praktyka badawcza–inspiracje
E Kramkowska, B Kunat, K Szorc, K Winiecka
Kultura i Edukacja, 9-13, 2022
12022
„Chcę być nauczycielem, ponieważ…” Proces wyboru zawodu na tle autobiografii studentek pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
B Kunat, K Szorc
Kultura i Edukacja, 120-147, 2022
12022
The importance of emotional intelligence in the creative activity of students
K Szorc, B Kunat
Rethinking Teacher Education for the 21st Century: Trends, Challenges and …, 2019
12019
The Need for Cognition and Meta-learning Competence among Students of Teacher Education at the University Level
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, M Żak-Skalimowska
Kultura i Edukacja 122 (1), 40-62, 2018
12018
Zdolny, ale jak?
J Uszyńska-Jarmoc, B Kunat, J Mantur
Białystok: Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku i Uniwersytet w …, 2015
12015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20