Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1983 | 1463 |
h-indeks | 15 | 15 |
i10-indeks | 16 | 16 |
Współautorzy
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonZweryfikowany adres z imperial.ac.uk
- Yeyi LiuXi'an Jiaotong UniversityZweryfikowany adres z xjtu.edu.cn
- Vanessa M. PatrickProfessor of Marketing, Bauer College of Business, University ofZweryfikowany adres z uh.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeZweryfikowany adres z unimelb.edu.au
- G. Tomas M. HultMichigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- J. Joseph Cronin Jr.John R. Kerr Eminent Scholar Chair in Marketing & Innovation Florida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- Dr Omar MerloAssociate Dean (External Relations), Imperial College Business SchoolZweryfikowany adres z imperial.ac.uk
- Durairaj MaheswaranNew York UniversityZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- C. Whan ParkRobert E. Brooker Professor of Marketing, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z marshall.usc.edu
Obserwuj
HaeEun Helen Chun
Associate Professor of Services Marketing, Cornell University
Zweryfikowany adres z cornell.edu - Strona główna