Obserwuj
Olechowska Agnieszka
Olechowska Agnieszka
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Zweryfikowany adres z aps.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Specjalne potrzeby edukacyjne
A Olechowska
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016
842016
Wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: wskazówki dla nauczycieli
A Olechowska
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2001
132001
Kreatywność jako wymiar profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji
J Bałachowicz, I Adamek, M Krasuska-Betiuk, A Olechowska
Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2017
102017
Specjalne potrzeby edukacyjne w urzędowym dyskursie pedagogicznym
A Olechowska
62019
Metody terapii pedagogicznej i przygotowanie specjalistów do ich stosowania
A Olechowska
Środowiskowe i językowe konteksty edukacji dziecka w rodzinie, przedszkolu i …, 2013
42013
Edukacja dzieci o specjalnych potrzebach
A Olechowska
Małe dziecko w Polsce. Raport o sytuacji edukacji elementarnej, 119-135, 2006
42006
Paradygmaty pedagogiki w oficjalnym dyskursie pedagogicznym jako narzędziu polityki edukacyjnej
A Olechowska
Zarządzanie Publiczne 41 (1), 59-74, 2018
32018
The student through bronfenbrenner’s “glasses”–Teachers’ knowledge of students with special educational needs from a micro-and mesosystemic perspective
A Olechowska
Konteksty Pedagogiczne 15 (2), 241-259, 2020
22020
Rodzice w szkole - demaskowanie mitów
A Olechowska
Lubelski Rocznik Pedagogiczny 36, 171-186, 2017
22017
Start "pierwsza klasa" - społeczno-ekologiczna teoria rozwoju człowieka a proces adaptacji ucznia w pierwszej klasie
A Olechowska
Nauczanie Początkowe, 20-26, 2016
22016
Zachowania konsumenckie doskonalących się nauczycieli a zaspokajanie potrzeby samorealizacji
A Olechowska
Parezja 1, 120-133, 2016
22016
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w oficjalnym dyskursie pedagogicznym
A Olechowska
Pomiędzy dwiema edukacjami, 221-235, 2016
22016
Profilaktyka trudności w nabywaniu umiejętności językowych w szkole–w jaki sposób w przedszkolu lepiej przygotowywać dzieci do nauki czytania i pisania
A Olechowska
Szkoła Specjalna 1, 101-112, 2015
22015
Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów
A Olechowska
Edukacja i Dialog 1, 154, 2004
22004
Uniwersalne projektowanie dla uczenia się-możliwość czy utopia?
A OLECHOWSKA
EDUKACJA Quarterly 156 (1), 2021
12021
Innovative approaches of ICT teaching in vocational education of people with specific learning disorders–pedagogical project in five European countries
M Fila, A Olechowska
INTED2019 Proceedings, 7921-7921, 2019
12019
The work of Professor Edyta Gruszczyk-Kolczyńska–care for small children and the quality of preschool education
A Olechowska
Issues in Childhood Care and Education 622 (7), 10-16, 2023
2023
DZIEŁO PROFESOR EDYTY GRUSZCZYK-KOLCZYŃSKIEJ-TROSKA O MAŁE DZIECKO I JAKOŚĆ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO.
A Olechowska
Childhood Care & Education/Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 622 (7), 2023
2023
Każdy się uczy–uniwersalne projektowanie (Universal Design for Learning-UDL) w pracy z grupą zróżnicowaną
A Olechowska, B Jachimczak
Szkoła dla każdego–od idei do realizacji. Z doświadczeń pierwszego Łódzkiego …, 2023
2023
Recognizing and meeting the educational and development needs of students in mainstream schools: analysis of the Supreme Audit Office reports of 2012, 2017 and 2020
A Olechowska
Issues in Childhood Care and Education 610 (5), 42-53, 2022
2022
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20