Obserwuj
Bolesław Goranczewski
Bolesław Goranczewski
doktor habilitowany nauk o zarządzaniu i jakości, Uniwersytet Opolski, prof. UO
Zweryfikowany adres z uni.opole.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
SWOT analysis in the formulation of tourism development strategies for destinations
B Goranczewski, D Puciato
Turyzm/Tourism 20 (2), 45-53, 2010
1042010
Zastosowanie analizy SWOT w formułowaniu strategii rozwoju turystyki na obszarach recepcyjnych
B Goranczewski, D Puciato
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010
302010
Application of SERVQUAL questionnaire in the measurement of quality of hotel services: SERVQUAL and hotel services.
B Goranczewski, D Puciato
242011
Application of relationship marketing tools by hotel companies
D Puciato, B Goranczewski
Studies in Physical Culture and Tourism 1 (18), 2011
162011
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych: ujęcie holistyczne
B Goranczewski, A Szeliga-Duchnowska
CeDeWu. pl, 2015
132015
Projakościowe usprawnianie organizacji oparte na procesach
M Bugdol, B Goranczewski
Koncepcje, metody, narzędzia, Oświęcim, PWSZ, 2011
102011
Systemic support and environmental awareness in a normalised environmental management system consistent with ISO 14001
M Bugdol, B Goranczewski, G Kądzielawski
Management of Environmental Quality: An International Journal 32 (5), 949-969, 2021
92021
Innowacje w biurach podróży
D Puciato, B Goranczewski, A Łoś
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 15-23, 2011
92011
Zastosowanie kwestionariusza Kano w badaniu jakości usług hotelowych
B Goranczewski, WWE w Opolu, D Puciato
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów”, Warszawa, 92-105, 2011
82011
The factors influencing the decision on the location of hotels depending on their size in Poland
D Puciato, A Gawlik, B Goranczewski, P Oleśniewicz, B Woś, S Jandová, ...
Technická univerzita v Liberci, 2017
72017
Klient wewnętrzny w zarządzaniu administracją publiczną
B Goranczewski
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu 26, 221-242, 2011
72011
Wybrane metody oddziaływania na jakość usług w przedsiębiorstwach hotelarskich
D Puciato, B Goranczewski
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 131-139, 2009
72009
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie: perspektywa humanistyczna
B Goranczewski
Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2018
62018
Location factors of foreign and domestic investors in hospitality Industry in Poland.
D Puciato, A Gawlik, B Goranczewski
International Journal of Contemporary Management 15 (4), 2016
62016
Systemy zarządzania środowiskowego jako narzędzie budowania świadomości ekologicznej u interesariuszy przedsiębiorstw turystycznych
D Puciato, B Goranczewski
Turystyka wobec nowych zjawisk w gospodarce światowej, 533-554, 2011
62011
Zastosowanie ankiety SERVQUAL w pomiarze jakości usług hotelowych
B Goranczewski, D Puciato
Polish Journal of Sport and Tourism 18 (2), 166-171, 2011
62011
TQM a jakość życia
B Goranczewski, D Puciato
Problemy Jakości 42 (6), 4-9, 2010
62010
Motivational impact of environmental management on the environmental awareness in a workplace
B Goranczewski, A Szeliga-Duchnowska
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2021
52021
Projakościowe usprawnianie organizacji oparte na procesach: koncepcje, metody i narzędzia
M Bugdol, B Goranczewski
Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2010
52010
Use of tows analysis in tourism and recreation strategy planning by a commune governing the hosting area
A Szeliga-Duchnowska, B Goranczewski
Ekonomiczne Problemy Turystyki 40, 103-114, 2017
42017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20