Obserwuj
Adam Pawlicz
Adam Pawlicz
University of Szczecin, Poland
Zweryfikowany adres z usz.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki
M Kachniewska, E Nawrocka, A Niezgoda, A Pawlicz
Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa, 2012
142*2012
The determinants of hotel room rates: an analysis of the hotel industry in Warsaw, Poland
A Pawlicz, T Napierala
International Journal of Contemporary Hospitality Management 29 (1), 571-588, 2017
1072017
Promocja produktu turystycznego: turystyka miejska
A Pawlicz
Difin, 2008
1052008
E-turystyka
A Pawlicz
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012
642012
Pros and cons of sharing economy regulation. Implications for sustainable city logistics
A Pawlicz
Transportation Research Procedia 39, 398-404, 2019
332019
Propedeutyka hotelarstwa. Ujęcie ekonomiczne
M Sidorkiewicz, A Pawlicz
Difin, 2015
312015
Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości. Pośrednicy. Regulacje.
A Pawlicz
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019
23*2019
Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach parków narodowych w Polsce
A Pawlicz
Ekonomia i Środowisko 4 (55), 176-187, 2015
192015
Convention Bureau jako forma współpracy publiczno-prywatnej w zakresie promocji turystyki biznesowej w wybranych miastach nadbałtyckich
A Pawlicz
Gospodarka Turystyczna w Regionie, Wybrane zagadnienia jej funkcjonowania …, 2007
192007
Wybrane Aspekty Funkcjonowania Convention Bureau. Ujęcie Instytucjonalne
A Pawlicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki …, 2011
182011
Zastosowanie technik yield management w komercjalizacji turystyki kulturowej
A Pawlicz
Turystyka Kulturowa, 5-14, 2012
162012
Ekologia jako podstawa innowacyjnego produktu hotelarskiego
A Pawlicz, M Sidorkiewicz
Almamer, 2013
152013
Dobra Publiczne i Dobra Klubowe na Rynku Turystycznym w Aspekcie Zrównoważonego Rozwoju
A Pawlicz
Zrównoważony Rozwój Turystyki, 95-106, 2008
132008
Sharing economy development paths in non-urban areas. The case of hospitality product in Polish national parks
A Pawlicz, R Kubicki
Ekonomia i Środowisko 63, 166-176, 2017
122017
Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim
A Pawlicz
Ekonomiczne Problemy Turystyki 34 (2), 155-165, 2016
82016
Impact Of Civil Society Development On Self-Regulation. European Hotel Market Case
A Pawlicz
Academica Science Journal-Economica Series 1 (1), 5-14, 2014
82014
Zarządzanie kryzysowe w turystyce na poziomie lokalnym na przykładzie skażenia wody morskiej w Świnoujściu w sierpniu 2010 r.
A Pawlicz
Zeszyty Naukowe. Szkoła Główna Handlowa. Kolegium Gospodarki Światowej 35 (I …, 2012
82012
Cooperation between tourism industry and public authorities in dissemination of tourism information. The case of West Pomerania Province in Poland
A Pawlicz
Uniwersytet Szczeciński, 2010
72010
Oferta hotelarska w miejscach kultu religijnego w Polsce na przykładzie domów pielgrzyma, w: Turystyka religijna, red
D Milewski, A Pawlicz, M Sidorkiewicz
Z. Kroplewski, A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego …, 2010
72010
Rola zasobów ludzkich w rozwoju zrównoważonym turystyki w krajach rozwijających się
A Pawlicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 496, 149-158, 2008
72008
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20