Nauczanie matematyki w gimnazjum. Raport z badania M Karpiński, M Grudniewska, M Zambrowska eduentuzjasci.pl/images/stories/publikacje/ibe-raport-nauczanie-matematyki-w …, 2013 | 13 | 2013 |
Nauczanie matematyki w szkole podstawowej. Raport z badania M Karpiński, M Zambrowska http://eduentuzjasci.pl/images/stories/publikacje/ibe-ee-raport-k3-mat.pdf, 2015 | 12* | 2015 |
Pozwólmy dzieciom grać. O wykorzystaniu gier planszowych w edukacji matematycznej R Korolczuk, M Zambrowska | 9* | 2014 |
Raport z ogólnopolskiego badania umiejętności trzecioklasistów OBUTm 2014 M Karpiński, A Nowakowska, M Orzechowska, D Sosulska, ... https://www.ibe.edu.pl/images/publikacje/Raport_OBUT.pdf, 2014 | 7 | 2014 |
Kompetencje matematyczne trzecioklasistów M Zambrowska, M Karpiński, B Kondratek http://eduentuzjasci.pl/images/stories/publikacje/ibe-ee-raport-k3-mat.pdf, 2015 | 5 | 2015 |
Changes in Polish school mathematics education in the years 1989–2019 M Karpiński, E Swoboda, M Zambrowska Eastern European Mathematics Education in the Decades of Change, 131-171, 2020 | 4 | 2020 |
Ogólnopolskie badanie umiejętności trzecioklasistów. Raport z badania OBUT 2013 A Brożek, J Dobkowska, B Kondratek, A Nowakowska, A Paszkiewicz, ... http://biblioteka-krk.ibe.edu.pl/opac_css/doc_num.php?explnum_id=785, 2013 | 2* | 2013 |
Polish mathematics education periodicals in times of educational reform after the collapse of the Warsaw Pact E Swoboda, M Karpiński, M Zambrowska ZDM–Mathematics Education 53 (7), 1565-1578, 2021 | 1 | 2021 |
Argumentacja w edukacji szkolnej: przykład języka polskiego i matematyki. Wyniki badań i wnioski z warsztatów M Federowicz, K Białek, K Biedrzycki, M Karpiński, M Zambrowska, ... Edukacja Filozoficzna, 5-32, 2018 | 1 | 2018 |
Argumentacja w edukacji. Postulaty badań edukacyjnych w Polskiej Szkole Argumentacji M Federowicz Studia Semiotyczne 32 (1), 131-138, 2018 | 1 | 2018 |
Mathematization of rotation as a didactic issue. EWA SWOBODA, M ZAMBROWSKA Didactica Mathematicae 45, 2023 | | 2023 |
Neither Fully ‘In’, Nor Completely ‘Out’of the Field: The Case of Teaching Mathematics as a Second Subject in Poland B Barańska, M Zambrowska Out-of-Field Teaching Across Teaching Disciplines and Contexts, 285-307, 2022 | | 2022 |
What do we mean by mean? B Barańska, M Zambrowska Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis| Studia ad Didacticam …, 2021 | | 2021 |
Geometria w pierwszych latach szkolnej edukacji w świetle wybranych programów nauczania i poradników metodycznych dla nauczycieli z lat 1773–2020 M Zambrowska Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis| Studia ad Didacticam …, 2020 | | 2020 |
National heritage protection programs A Bangrowska Annales Universitatis Cracoviensis. Studia ad Bibliothecarum Scientiam …, 2020 | | 2020 |
Osiągnięcia matematyczne M Karpiński, M Zambrowska TIMSS 2019. Wyniki międzynarodowego badania osiągnięć czwartoklasistów w …, 2020 | | 2020 |
Geometry in teaching children since the times of the National Commission of Education until today. Analysis of the inheritance of educational concepts M Zambrowska Didactica Mathematicae 42, 45-63, 2020 | | 2020 |
Students' mental manipulation of a shape at the early educational level E Swoboda, M Zambrowska Didactica Mathematicae 41, 63-90, 2019 | | 2019 |
Analysis of students’ solutions to geometry questions forming a bundle M Czajkowska, M Zambrowska Didactica Mathematicae, 2016 | | 2016 |
Szkoła samodzielnego myślenia. Raport z badania K Białek, K Biedrzycki, B Adam, M Czajkowska, J Dobkowska, W Dobosz, ... https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved …, 2013 | | 2013 |