Obserwuj
Michał Rudnicki
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Transport accessibility in business travel–A case study of Central and East European cities
K Borodako, M Rudnicki
International Journal of Tourism Research 16 (2), 137-145, 2014
412014
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Wydawnictwo CH Beck, 2015
302015
The potential of local KIBS companies as a determinant of tourism development in Krakow
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Tourism Economics 20 (6), 1337-1348, 2014
302014
Technology used in knowledge management by global professional event services
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Journal of Global Information Management (JGIM) 29 (1), 145-163, 2021
222021
External and internal factors motivating outsourcing of business services by meeting-industry companies: A case study in Krakow, Poland
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Journal of Convention & Event Tourism 16 (2), 93-115, 2015
152015
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Folia Turistica 32, 195-213, 2014
152014
Tourism enterprises as buyers of knowledge-intensive business services
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Sage Open 5 (1), 2158244015569669, 2015
142015
KIBS as a factor in meetings industry competitiveness creation in Krakow, Poland
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness, 229-281, 2016
92016
KIBS as a factor in meetings industry competitiveness creation in Krakow, Poland
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness, 229-281, 2016
92016
Market orientation and technological orientation in business services: The moderating role of organizational culture and human resources on performance
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki, M Łapczyński, M Kuziak, K Kapera
Plos one 17 (6), e0270737, 2022
72022
Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
72014
The impact of innovation orientation and knowledge management on business services performance moderated by technological readiness
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki, M Łapczyński
European Journal of Innovation Management 26 (7), 674-695, 2023
52023
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym
J Berbeka, Z Borek, K Borodako, K Lipecki, A Niemczyk, M Rudnicki, ...
Wydawnictwo CH Beck, 2017
52017
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO
J Berbeka, K Borodako, M Rudnicki
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula, 5-17, 2015
52015
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego
M Rudnicki, K Borodako
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2017
42017
Innovation Orientation in Business Services: Scope, Scale and Measurement
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Edward Elgar Publishing, 2021
32021
Turystyka a jakość życia seniorów
J Berbeka, K Klimek, A Niemczyk, M Rudnicki, R Seweryn
Difin, 2021
32021
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych
J Berbeka, K Lipecki, Z Borek, K Borodako, K Görner, M Rudnicki
Difin, 2019
32019
Events KIBS on the business services market–a netnography analysis
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
European Journal of Service Management 27, 7-14, 2018
32018
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej
K Borodako, J Berbeka, M Rudnicki
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie 24 (1 …, 2014
32014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20