Follow
Marek Angowski
Title
Cited by
Cited by
Year
Millennials Use of Social Media in Product Innovation Purchasing Processes
T Kijek, M Angowski, A Skrzypek
Journal of Computer Information Systems 60 (1), 9-17, 2019
332019
Factors Affecting the Adoption of Photovoltaic Systems in Rural Areas of Poland
M Angowski, T Kijek, M Lipowski, I Bondos
Energies 14 (17), 5272, 2021
242021
Wpływ otoczenia na rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw na obszarach wiejskich
M Angowski
Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Lubinie, 2005
232005
Uwarunkowania wyboru produktów żywnościowych i miejsc ich zakupu
M Angowski, M Lipowski
Marketing i Rynek 6, 1-16, 2014
192014
Direct payments and sustainable agricultural development—The example of Poland
A Sadłowski, W Wrzaszcz, K Smędzik-Ambroży, A Matras-Bolibok, ...
Sustainability 13 (23), 13090, 2021
142021
Zachowania rynkowe nabywców produktów żywnościowych w sklepach dyskontowych
M Lipowski, M Angowski
Handel Wewnętrzny 2 (349), 125-137, 2014
132014
Agricultural Competitive Potential and Competitive Position in the International Trade of Agricultural and Food Products in the European Union
A Jarosz-Angowska, M Angowski, M Kakol, A Nowak, ...
European Research Studies Journal 23 (2), 779-803, 2020
122020
Gender and Consumer Behaviour in Distribution Channels of Services
M Lipowski, M Angowski
International Journal of Synergy and Research 5, 45–58, 2016
112016
Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających
M Angowski, K Domańska
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński, Problemy Zarządzania, Finansów i …, 2015
102015
Importance of Regional and Traditional EU Quality Schemes in Young Consumer Food Purchasing Decisions
M Angowski, A Jarosz-Angowska
European Research Studies Journal 23 (2), 916-927, 2020
92020
Strategie konkurencyjne małych i średnich przedsiębiorstw
M Angowski
Sposoby budowy i oceny pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa, red. D. Niezgoda, 2005
9*2005
Local or Imported Product - Assessment of Purchasing Preferences of Consumers on Food Markets: The Case of Poland, Lithuania, Slovakia and Ukraine
M Angowski, A Jarosz-Angowska
Eurasian Business Perspectives. Proceedings of the 24th Eurasia Business and …, 2019
82019
Consumer attitudes towards products of regional manufacturers and their impact on the purchasing behavior on the market for dairy products.
K Domańska, M Angowski
Journal of Agribusiness and Rural Development 4 (46), 739–746, 2017
82017
Consumers on organic food market – factors determining the choice of dairy products
M Angowski, B Bujanowicz-Haraś
ACTA SCIENTIARUM POLONORUM Oeconomia 18 (2), 5-12, 2019
72019
Miejsca zakupu żywności - wybory młodych konsumentów
M Angowski, K Domańska, A Komor
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 18 (6 …, 2016
72016
Postawy konsumentów względem produktów ekologicznych a ich zachowania nabywcze na rynku produktów mleczarskich
M Angowski, K Domańska
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 18 (1), 2016
62016
Enabling Knowledge Creation: Does Employees' Training Stimulate R&D Activities?
T Kijek, M Angowski
European Conference on Knowledge Management 2, 556, 2014
62014
Przewagi konkurencyjne sklepów dyskontowych w ocenach nabywców artykułów żywnościowych
M Angowski, M Lipowski
Marketing i Rynek 8, 797-803, 2014
62014
Strategie marki regionalnej jako element kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw
M Angowski
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 10 (4), 9-14, 2008
6*2008
The Impact of Promotional Measures on the Buying Behaviour of Young Consumers on the Food Market
M Angowski, K Domańska, A Komor
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H–Oeconomia 51 (2), 9-18, 2017
5*2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20