Obserwuj
Grażyna Smigielska
Grażyna Smigielska
profesor ekonomii
Zweryfikowany adres z uek.krakow.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Kreowanie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym
G Śmigielska
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, 2007
402007
Retailers’ competitiveness on global markets
G Śmigielska, R Oczkowska
Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the …, 2016
232016
Innowacje marketingowe w handlu detalicznym
G Śmigielska, S Wiśniewska
Problemy Zarządzania, 57-70, 2016
162016
Innovative Positioning as a Marketing Tool of Retailers on the Food Market.
G Śmigielska, M Stefańska
Entrepreneurial Business & Economics Review 5 (1), 2017
142017
Retailers’ responsibility towards consumers and key drivers of their development in Poland
G Śmigielska, R Oczkowska
Administrative Sciences 7 (1), 3, 2017
132017
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy
G Śmigielska, red
Difin, 2014
132014
A business case for sustainable development
G Śmigielska
CES Working Papers 10 (1), 49-66, 2018
92018
Impulse purchase in virtual environment and price sensitivity of young consumers: Results of empirical research
M Stefańska, G Śmigielska
EMC REVIEW-ECONOMY AND MARKET COMMUNICATION REVIEW 19 (1), 8-26, 2020
82020
Marketing społecznie zaangaśowany–mariaś marketingu i społecznej odpowiedzialności
G Śmigielska
Marketing i Zarządzanie, 459-469, 2012
82012
Transformation-what is the Role of the State?
BS Frey, G Śmigielska
Academy of Economics, 1992
81992
Wiedza jako źródło trwałej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlowych
G Śmigielska
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 123-133, 2006
62006
Innovations in Developing Competitive Advantage in Food Retailing-The Case of a Polish National Chain “Piotr i Paweł”
G Śmigielska, M Stefańska
TRADE PERSPECTIVES 2015 Proceedings, Innovations in food retailing, Faculty …, 2015
52015
CSR as a source of competitiveness of distribution channels
M Stefańska, G Śmigielska
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 491-502, 2013
52013
The role of an entrepreneur in developing an organizational culture fostering innovations
G Śmigielska
Studia Oeconomica Posnaniensia 4 (5), 54-68, 2016
42016
Ewolucja marki własnej na rynku FMCG w Polsce
M Nowak, G Śmigielska
Marketing i Rynek, 10-16, 2015
42015
Fair Trade in Sustainable Development. The Potential for Fair Trade Market Growth in Poland
G Śmigielska, A Dąbrowska, M Radziukiewicz
Amfiteatru Economic Journal 17 (Special No. 9), 1244-1258, 2015
42015
Rozwój struktury rynku FMCG w świetle teorii kosztów transakcyjnych w Polsce
M Karczewska, G Śmigielska
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie 2, 77-99, 2012
42012
Handel w gospodarce opartej na wiedzy
G Śmigielska
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2011
42011
Social responsibility of international retail chain in Poland
R Oczkowska, G Smigielska
Proceedings of the 9th International Conference Marketing Trends, Venice …, 2010
42010
Przedsiębiorstwo handlu detalicznego w zarządzaniu łańcuchem dostaw
G Śmigielska
Handel Wewnętrzny, 169-177, 2009
42009
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20