Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3270 | 1876 |
h-indeks | 29 | 23 |
i10-indeks | 52 | 35 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jean-Louis ChandonDistinguished Research Professor and Director of Research, INSEEC Business SchoolZweryfikowany adres z inseec.com
- Mark ClevelandDancap Chair in Consumer Behavior, Full Professor of Marketing, The University of Western OntarioZweryfikowany adres z uwo.ca
- Nitish SinghProfessor of International Business, Saint Louis UniversityZweryfikowany adres z slu.edu
- Sylvie LLOSAprofesseur de marketing, Université Aix MarseilleZweryfikowany adres z iae-aix.com
- Victoria-Sophie OsburgAssociate Professor of Marketing, Montpellier Business SchoolZweryfikowany adres z montpellier-bs.com
- Michel LarocheRoyal Bank Distinguished Professor of Marketing, Concordia UniversityZweryfikowany adres z concordia.ca
- Vignesh YoganathanProfessor of Marketing at Aston UniversityZweryfikowany adres z aston.ac.uk
- Professor Ahmad JamalCardiff Business School, Cardiff UniversityZweryfikowany adres z cardiff.ac.uk
- nicolas papadopoulosDistinguished Research Professor, Sprott School of Business, Carleton UniversityZweryfikowany adres z carleton.ca
- Leila Hamzaoui-EssoussiMarketing Professor, Telfer School of Management, University of OttawaZweryfikowany adres z telfer.uottawa.ca
- Zhiyong YangProfessor of Marketing, Miami UniversityZweryfikowany adres z miamioh.edu
- Brigitte MüllerAssociate Professor in Marketing, University of Toulon, IAEZweryfikowany adres z univ-tln.fr
- M. Joseph SirgyVirginia Polytechnic Institute & State UniversityZweryfikowany adres z vt.edu
- Georg FassottTechnische Universität KaiserslauternZweryfikowany adres z wiwi.uni-kl.de
- Michael WilliamsUniversity of GuelphZweryfikowany adres z uoguelph.ca