Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2182 | 1227 |
h-indeks | 18 | 15 |
i10-indeks | 18 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Dennis EppleProfessor of Economics, Carnegie MellonZweryfikowany adres z cmu.edu
- Ronald L. GoettlerProfessor of Economics, Marketing, and EntrepreneurshipZweryfikowany adres z simon.rochester.edu
- Holger SiegUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z econ.upenn.edu
- Wesley R. HartmannGraduate School of Business, Stanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Florian ZettelmeyerProfessor of Marketing, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Baohong SunCheung Kong Graduate School of BusinessZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
- Yang LiAssociate Professor of Marketing, Cheung Kong Graduate School of Business, ChinaZweryfikowany adres z ckgsb.edu.cn
- Kinshuk JerathArthur F Burns Professor of Free and Competitive Enterprise, Professor of Business, MarketingZweryfikowany adres z columbia.edu
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoZweryfikowany adres z ucsd.edu
- Sridhar NarayananProfessor of Marketing, Stanford University Graduate School of BusinessZweryfikowany adres z stanford.edu
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyZweryfikowany adres z haas.berkeley.edu
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- Mitchell J. LovettProfessor of Marketing, University of Rochester, Simon School of BusinessZweryfikowany adres z simon.rochester.edu
- Avi GoldfarbUniversity of TorontoZweryfikowany adres z rotman.utoronto.ca
- Dean EcklesMITZweryfikowany adres z mit.edu
- Garrett A. JohnsonAssistant Professor, Boston University, Questrom School of BusinessZweryfikowany adres z bu.edu
- Oleg UrminskyProfessor, University of Chicago Booth School of Business, MarketingZweryfikowany adres z chicagobooth.edu
- Akshay RaoProfessor of Marketing, Carlson School of Management, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Kevin (Vin) ArceneauxSciences Po ParisZweryfikowany adres z sciencespo.fr
- David SobermanProfessor of Marketing, University of TorontoZweryfikowany adres z utoronto.ca
Obserwuj
Brett R. Gordon
Professor of Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern University
Zweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu - Strona główna