Obserwuj
Marek Mazur
Marek Mazur
Zweryfikowany adres z us.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing polityczny: studium porĂłwnawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA iw Polsce;[wyczerpujÄ… cy przeglÄ… d technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej]
M Mazur
Wydawn. Naukowe PWN, 2002
1902002
Polski system partyjny
M Migalski, W Wojtasik, M Mazur
Wydawn. Nauk. PWN, 2006
802006
Broń masowego wrażenia: kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
M Kolczyński, M Mazur
Wydawnictwo Sejmowe, 2009
272009
Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993–2011
M Mazur
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2014
242014
Polityka z twarzą
M Mazur
Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 2011 …, 1993
211993
Marketing polityczny. Wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej
M Mazur
Warszawa: PWN, 2002
202002
Mediatyzacja kampanii politycznych
M Kolczyński, M Mazur, S Michalczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2009
162009
Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski,[w:] Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym
M Mazur
Szkice medioznawcze, 2006
92006
Wybory samorządowe w mediach regionalnych: dzienniki regionalne i telewizyjne audycje wyborcze jako platformy komunikacji politycznej
A Hess, M Mazur
Katowice: Remar, 2012
72012
Po co politykom telewizyjne debaty wyborcze? Analiza zawartości polskich debat
M Mazur, A Konieczny
Studia Medioznawcze 4, 82-94, 2012
72012
Amerykanizacja polskich kampanii wyborczych?[w:] Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce, red
M Mazur
S. DrobczyĔski, K. Churska-Nowak, PoznaĔ, 18-22, 2011
72011
Relacjonowanie wyborów samorządowych w 2018 roku w publicznej telewizji regionalnej w świetle założeń misji publicznej (na przykładzie programu informacyjnego „Aktualności …
M Mazur
Zeszyty Prasoznawcze, 12-30, 2019
52019
Od reprezentanta partii do dominanty wizerunku marki partii-przegląd typów personalizacji strategicznej w polskich kampaniach parlamentarnych
M Mazur
Studia Politologiczne 45, 2017
52017
Rywalizacja polityczna w wyborach samorządowych w III RP
M Mazur
W: E. Ganowicz, L. Rubisz (red.), Polityka lokalna. Właściwości …, 2008
52008
Polski system partyjny
M Mazur, M Migalski, W Wojtasik
PWN. Warszawa, 2006
52006
Amerykanizacja polskich kampanii wyborczych?[The americanisation of Polish political campaigns?]
M Mazur
K. Churska‐Nowak & S. Drobczyński (Eds.), Profesjonalizacja i mediatyzacja …, 2011
42011
Relacjonowanie wyborów samorządowych w prasie regionalnej w 2010 roku: komunikat z badań
B Biskup, K Churska-Nowak, S Drobczyński, A Hess, M Kolczyński, ...
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2012
32012
Kampania prezydencka w USA w 2008 roku: modernizacja i profesjonalizacja kampanii wyborczych
M Mazur, A Turska-Kawa
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2010
32010
Profesionalizace kampaní před volbami do samosprávných orgánů v Polsku
M Mazur
Politologica. Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, 61-75, 2008
32008
Personalizacja kampanii wyborczej Przypadek polskich wyborów parlamentarnych w 2015 roku
M Mazur
Polskie wybory 2014–2015. Kontekst krajowy i międzynarodowy-przebieg …, 2014
22014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20