Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1577 | 666 |
h-indeks | 15 | 13 |
i10-indeks | 17 | 13 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Patrick GroenenErasmus University RotterdamZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Anat BardiPsychology, Royal Holloway University of LondonZweryfikowany adres z rhul.ac.uk
- Julie Anne LeeProfessor Marketing, Director Centre for Human and Cultural Values, University of Western AustraliaZweryfikowany adres z uwa.edu.au
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyZweryfikowany adres z tue.nl
- Tibert VerhagenAmsterdam University of Applied SciencesZweryfikowany adres z hva.nl
- Michel van de VeldenErasmus Universiteit RotterdamZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Csilla HorvathAssistant Professor of Marketing Radboud UniversityZweryfikowany adres z fm.ru.nl
- Shalom H. SchwartzProfessor Psychology, The Hebrew UniversityZweryfikowany adres z mail.huji.ac.il
- Erik T VerhoefProfessor of Spatial Economics, VU University AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignZweryfikowany adres z illinois.edu
Obserwuj
Hester van Herk
Professor of Cross-Cultural Marketing Research, Vrije Universiteit Amsterdam
Zweryfikowany adres z vu.nl