Obserwuj
Marcin Świtała
Marcin Świtała
Road and Bridge Research Institute
Zweryfikowany adres z ibdim.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The influence of brand awareness and brand image on brand equity–an empirical study of logistics service providers
M Świtała, W Gamrot, B Reformat, K Bilińska-Reformat
Journal of Economics and Management, 96-119, 2018
1302018
Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w świetle badań opinii),
M Świtała
Ochrona interesów konsumentów w Polsce w aspekcie integracji europejskiej, 272, 2007
28*2007
Zachowania konsumpcyjne ludzi w wieku starszym
M Świtała
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2011
232011
How to achieve customer satisfaction? Perspective of logistics outsourcing performance
M Świtała, M Cichosz, J Trzęsiok
LogForum 15 (1), 39-51, 2019
202019
ROAD FREIGHT TRANSPORT COMPANIES FACING THE COVID-19 PANDEMIC
M Świtała, A Łukasiewicz
Gospodarka Materiałowa & Logistyka, 8-16, 2021
192021
Samoocena stanu zdrowia i jej wpływ na zachowania konsumentów w starszym wieku
M Świtała
Gerontologia Polska 17 (3), 129-136, 2009
182009
Marketing in the activities of logistics service providers - selected direct survey results
M Świtała
Journal of Economics & Management, 97-110, 2013
162013
Examining how logistics service providers\'adaptability impacts logistics outsourcing performance, customers\'satisfaction and loyalty
M Świtała, K Niestrój, P Hanus
LogForum 14 (4), 2018
142018
The determinants of logistics cooperation in the supply chain-selected results of the opinion poll within logistics service providers and their customers
M Świtała, E Klosa
LogForum 11 (4), 329--340, 2015
142015
Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki
M Świtała
Bibliotka Analiz, 2003
122003
Marketing in the business activity of logistics service providers
Świtała
LogForum 9 (3), 153-159, 2013
112013
Proces starzenia się a zachowania konsumentów
M Świtała
Handel Wewnętrzny, 2005
11*2005
TSL sector companies and their offer of logistics services
M Świtała
Handel Wewnętrzny, 55-65, 2012
92012
The impact of innovativeness of logistics service providers on their relationships with customers
K Niestrój, M Świtała
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2015
72015
Differences between the traffic model and the actual road traffic and its structure
A Łukasiewicz, M Świtała
Roads and Bridges-Drogi i Mosty 19 (1), 79-91, 2020
62020
Przesłanki i bariery rozwoju współpracy między uczestnikami łańcuchów dostaw-wybrane wyniki badań
M Świtała, K Niestrój, P Hanus
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 29-45, 2017
62017
Użyteczność stron internetowych operatorów logistycznych
M Świtała
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 9-15, 2011
62011
The impact of road investment projects on the economic activity in the light of companies operating in surrounding environment
M Świtała, A Łukasiewicz
Roads and Bridges-Drogi i Mosty 18 (4), 239-254, 2019
52019
IDENTYFIKACJA PROFILU KULTURY ORGANIZACYJNEJ USŁUGODAWCY LOGISTYCZNEGO Z WYKORZYSTANIEM MODELU WARTOŚCI KONKURUJĄCYCH
MM Marcin Świtała
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach …, 2016
5*2016
Typology of Logistics Service Providers According to the Level of Innovativeness
M Świtała
Handel Wewnętrzny 360 (1/2016), 317-333, 2016
52016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20