Pojęcie klimatu szkoły w badaniach zachowań ryzykownych młodzieży K Ostaszewski Edukacja 120 (4), 23-38, 2012 | 73 | 2012 |
Cicha rewolucja w polskiej oświacie–proces różnicowania się gimnazjów w dużych miastach R Dolata Edukacja. Studia, Badania, Innowacje 109 (1), 51-60, 2010 | 33 | 2010 |
Cechy uczniów preferowane przez nauczycieli jako wymiar aktywności twórczej w szkole. Cz. I. Style twórczego zachowania badanych nauczycieli A Tokarz, A Słabosz Edukacja. Studia. Badania. Innowacje 2 (74), 68-75, 2001 | 33 | 2001 |
Kompetencje autokreacyjne–możliwości ich nabywania w toku studiów pedagogicznych M Dudzikowa Edukacja. Studia. Badania. Innowacje 4 (44), 27, 1993 | 33 | 1993 |
Nastolatki i książki–od czytania codziennego do unikania Z Zasacka Edukacja 118 (2), 20-35, 2012 | 20 | 2012 |
How is chronological thinking tested? J Lorenc, K Mrozowski, A Oniszczuk, J Staniszewski, K Starczynowska Educational Research Institute, 2013 | 16 | 2013 |
Edukacyjne wyzwania globalizacji MJ Szymański Edukacja 4, 80, 2002 | 16 | 2002 |
Metoda biograficzna z perspektywy rozwoju orientacji humanistyczno-jakościowej w pedagogice W Dróżka Edukacja 4 (45), 9-18, 1997 | 16 | 1997 |
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2002–2010 na wspólnej skali H Szaleniec, M Grudniewska, B Kondratek, F Kulon, A Pokropek Edukacja 119 (3), 9-30, 2012 | 15 | 2012 |
Funkcje wykonawcze a osiągnięcia dzieci w wieku wczesnoszkolnym P Jankowski Edukacja 117 (1), 75-86, 2012 | 14 | 2012 |
Funkcjonowanie uwagi u dzieci w wieku wczesnoszkolnym: grupy ryzyka A Nowotnik Edukacja 117 (1), 87-102, 2012 | 12 | 2012 |
CodeWeave: Exploring fine-grained mobility of code C Mascolo, GP Picco, GC Roman Automated Software Engineering 11, 207-243, 2004 | 12 | 2004 |
Klasa szkolna jako miejsce doświadczeń społecznych uczniów M Sendyk Edukacja. Studia. Badania. Innowacje 2, 56-67, 2001 | 12 | 2001 |
Uczenie się przez całe życie–memorandum Komisji Europejskiej SM Kwiatkowski Kwartalnik Edukacja. Studia. Badania. Innowacje 1 (77), 110-116, 2002 | 10 | 2002 |
Język potoczny jako warunek dialogu edukacyjnego–w poszukiwaniu języka pedagogiki.„ K Ablewicz Edukacja: Studia–Badania–Innowacje 3, 55, 1997 | 10 | 1997 |
Estimating the effect of class size on academic achievement by ex post facto experiment M Koniewski Edukacja 125 (5), 41-58, 2013 | 9 | 2013 |
Terapia zajęciowa w usprawnianiu osób starszych J Sienkiewicz-Wilowska Edukacja 123 (3), 106-116, 2013 | 8 | 2013 |
Poziom umiejętności czytania i pisania jako wskaźnik zdrowia społecznego S Jabłoński | 8 | 2009 |
Perspektywy kariery młodzieży prowincjonalnej Z Wołk Edukacja 2, 65-71, 2002 | 7 | 2002 |
Geragogika jako kompleks zadań pedagogiki specjalnej W Bachmann Edukacja, 1990 | 7 | 1990 |