Systemic issues with narratives of identity: Toxicity and esports media professionals M Felczak Convergence 29 (2), 400-416, 2023 | 8 | 2023 |
Aesthetics and Cosmetic Microtransactions in Path of Exile M Felczak Proceedings of DiGRA 2018, 2018 | 8 | 2018 |
Live Streaming Platforms and the Critical Discourse About Video Games M Felczak Replay. The Polish Journal of Game Studies 4 (1), 19-37, 2017 | 6 | 2017 |
Dungeon pirates of the postcolonial seas. Domination, necropolitics, subsumption and critical play in Pillars of Eternity 2: Deadfire M Felczak Game Studies 20 (4), 2020 | 5 | 2020 |
Local eSports media analyzed through the circuit of culture framework: Onet-RAS case study. M Felczak GamiFIN, 177-187, 2020 | 5 | 2020 |
Narratives of Spectatorship: E-sports in Poland M Felczak New Perspectives on Game Studies, 109-124, 2015 | 5 | 2015 |
Polityki pracy i zabawy w popkulturowym przemyśle sieciowych gier komputerowych M Felczak Praktyka teoretyczna, 111-130, 2014 | 4 | 2014 |
Ludic guilt, paidian joy: Killing and ecocriticism in the theHunter series M Felczak Journal of Gaming & Virtual Worlds 12 (2), 183-200, 2020 | 3 | 2020 |
Dyskursy pracy i zabawy w wysokobudżetowym segmencie gier wideo: fokalizacja i logika operacyjna M Felczak Teksty Drugie. Teoria literatury, krytyka, interpretacja, 210-224, 2017 | 3 | 2017 |
Przyjemność upodmiotowionych przedmiotów. Dziedzictwo brytyjskich studiów kulturowych, realizm spekulatywny i gry wideo M Felczak Kultura Popularna 39 (01), 82-101, 2014 | 3 | 2014 |
Praktyki odbioru komputerowych strategii czasu rzeczywistego w kontekście e-sportów M Felczak Homo Ludens 5 (1), 47-58, 2013 | 3 | 2013 |
Żulionerzy and the Polish Independent Video Games of the Early 2000s M Felczak, MB Garda Studies in Eastern European Cinema 14 (1), 25-38, 2023 | 1 | 2023 |
Sport elektroniczny i jego medialne interfejsy M Felczak Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and …, 2023 | 1 | 2023 |
Emergence and Ephemerality of Humour During Live Coverage of Large-Scale eSports Events M Felczak Video Games and Comedy, 233-250, 2022 | 1 | 2022 |
“Tedious by Design.” Institutionalized Labor of Content Creators in the Game as a Service Model: The Path of Exile Case Study M Felczak Przegląd Kulturoznawczy 54 (4), 527-547, 2022 | 1 | 2022 |
Apokalipsa z odzysku. Problemy z cyberpunkiem w polskich grach wideo M Felczak teksty drugie, 109-124, 2021 | 1 | 2021 |
Audiosfery lochów, poetyki krajobrazu. Ślady estetyk romantyzmu w grach cRPG M Felczak Panoptikum, 28-44, 2020 | 1 | 2020 |
Digitally Globalized Landscapes. The Evolution of Dataveillance Practices: Digital Distribution and Streaming Platforms M Felczak Przegląd Kulturoznawczy 38 (4), 562-574, 2018 | 1 | 2018 |
Ekran i igrzyska: związki gier z biznesem i sport elektroniczny M Felczak Kultura Współczesna, 2016 | 1 | 2016 |
Sprawczość i tożsamość w grach eksploracyjnych M Felczak Wielogłos, 41-51, 2015 | 1 | 2015 |