Obserwuj
Mateusz Felczak
Mateusz Felczak
SWPS University
Zweryfikowany adres z swps.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Systemic issues with narratives of identity: Toxicity and esports media professionals
M Felczak
Convergence 29 (2), 400-416, 2023
82023
Aesthetics and Cosmetic Microtransactions in Path of Exile
M Felczak
Proceedings of DiGRA 2018, 2018
82018
Live Streaming Platforms and the Critical Discourse About Video Games
M Felczak
Replay. The Polish Journal of Game Studies 4 (1), 19-37, 2017
62017
Dungeon pirates of the postcolonial seas. Domination, necropolitics, subsumption and critical play in Pillars of Eternity 2: Deadfire
M Felczak
Game Studies 20 (4), 2020
52020
Local eSports media analyzed through the circuit of culture framework: Onet-RAS case study.
M Felczak
GamiFIN, 177-187, 2020
52020
Narratives of Spectatorship: E-sports in Poland
M Felczak
New Perspectives on Game Studies, 109-124, 2015
52015
Polityki pracy i zabawy w popkulturowym przemyśle sieciowych gier komputerowych
M Felczak
Praktyka teoretyczna, 111-130, 2014
42014
Ludic guilt, paidian joy: Killing and ecocriticism in the theHunter series
M Felczak
Journal of Gaming & Virtual Worlds 12 (2), 183-200, 2020
32020
Dyskursy pracy i zabawy w wysokobudżetowym segmencie gier wideo: fokalizacja i logika operacyjna
M Felczak
Teksty Drugie. Teoria literatury, krytyka, interpretacja, 210-224, 2017
32017
Przyjemność upodmiotowionych przedmiotów. Dziedzictwo brytyjskich studiów kulturowych, realizm spekulatywny i gry wideo
M Felczak
Kultura Popularna 39 (01), 82-101, 2014
32014
Praktyki odbioru komputerowych strategii czasu rzeczywistego w kontekście e-sportów
M Felczak
Homo Ludens 5 (1), 47-58, 2013
32013
Żulionerzy and the Polish Independent Video Games of the Early 2000s
M Felczak, MB Garda
Studies in Eastern European Cinema 14 (1), 25-38, 2023
12023
Sport elektroniczny i jego medialne interfejsy
M Felczak
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and …, 2023
12023
Emergence and Ephemerality of Humour During Live Coverage of Large-Scale eSports Events
M Felczak
Video Games and Comedy, 233-250, 2022
12022
“Tedious by Design.” Institutionalized Labor of Content Creators in the Game as a Service Model: The Path of Exile Case Study
M Felczak
Przegląd Kulturoznawczy 54 (4), 527-547, 2022
12022
Apokalipsa z odzysku. Problemy z cyberpunkiem w polskich grach wideo
M Felczak
teksty drugie, 109-124, 2021
12021
Audiosfery lochów, poetyki krajobrazu. Ślady estetyk romantyzmu w grach cRPG
M Felczak
Panoptikum, 28-44, 2020
12020
Digitally Globalized Landscapes. The Evolution of Dataveillance Practices: Digital Distribution and Streaming Platforms
M Felczak
Przegląd Kulturoznawczy 38 (4), 562-574, 2018
12018
Ekran i igrzyska: związki gier z biznesem i sport elektroniczny
M Felczak
Kultura Współczesna, 2016
12016
Sprawczość i tożsamość w grach eksploracyjnych
M Felczak
Wielogłos, 41-51, 2015
12015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20