Krzysztof Fonfara
TytułCytowane przezRok
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
K Fonfara
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014
4102014
Market orientation in the transition economies of central Europe:: tests of the narver and slater market orientation scales
G Hooley, T Cox, J Fahy, D Shipley, J Beracs, K Fonfara, B Snoj
Journal of Business Research 50 (3), 273-285, 2000
3402000
The development and impact of marketing capabilities in Central Europe
J Fahy, G Hooley, T Cox, J Beracs, K Fonfara, B Snoj
Journal of international business studies 31 (1), 63-81, 2000
3172000
Marketing capabilities and firm performance: a hierarchical model
G Hooley, J Fahy, T Cox, J Beracs, K Fonfara, B Snoj
Journal of market-focused management 4 (3), 259-278, 1999
2631999
Market orientation in the service sector of the transition economies of central Europe
G Hooley, J Fahy, G Greenley, J Beracs, K Fonfara, B Snoj
European Journal of Marketing, 2003
1862003
Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji
K Fonfara
Podejście sieciowe, PWE, Warszawa, 8, 2009
972009
Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym
K Fonfara, M Gorynia, E Najlepszy, J Schroeder
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań, 40, 2000
922000
Privatisation and sustainable competitive advantage in the emerging economies of Central Europe
J Fahy, G Hooley, J Beracs, K Fonfara, V Gabrijan
MIR: Management International Review, 407-428, 2003
482003
The development of business networks in the company internationalisation process
K Fonfara, M Łuczak, Ł Małys, M Ratajczak-Mrozek, R Szczepański, ...
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2012
33*2012
The effects of privatization on marketing capability and activity in Poland
D Shipley, G Hooley, T Cox, K Fonfara
International Journal of Research in Marketing 15 (4), 367-381, 1998
271998
Organization for marketing among Polish companies
D Shipley, K Fonfara
European Journal of Marketing 27 (11-12), 60-79, 1993
271993
A typology of company behaviour in the internationalisation process (a network approach)
K Fonfara
Poznan University of Economics Review 11 (2), 5-25, 2011
252011
Zachowania przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji-próba poszukiwania teorii marketingu międzynarodowego
K Fonfara
Marketing i Rynek, 2-7, 2007
232007
Rynkowa orientacja polskich przedsiebiorstw
K Fonfara
Marketing i rynek 12 (08), 19-26, 2001
222001
Marketing planning in central and eastern Europe
G Hooley, T Cox, D Shipley, J Beracs, K Kolos, K Fonfara, M Marinov
Journal of Marketing Management 12 (1-3), 69-82, 1996
211996
Change in business relationships and networks: Concepts and business reality
K Fonfara, M Ratajczak-Mrozek, G Leszczyński
Industrial Marketing Management 70, 1-4, 2018
122018
Istota i proces wdrażania marketingu wewnętrznego w firmie
K Fonfara
Marketing i Rynek 3 (02), 1996
111996
Marketing organizations in Hungarian and Polish firms: part 1
D Shipley, G Hooley, J Beracs, K Fonfara, K Kolos
Journal of Marketing Practice: Applied Marketing Science, 1995
111995
Marketing międzynarodowy
K Fonfara, B Deszczyński, A Dymitrowski, Ł Małys, P Mielcarek, ...
Współczesne trendy i praktyka (International marketing. Modern trends and …, 2014
102014
Marketing partnerski w dzialalnosci przedsiebiorstw na rynkach zagranicznych
K Fonfara
Marketing i rynek 7 (05), 2-7, 2000
92000
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20