Obserwuj
Grzegorz Maciejewski
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Badania rynku, metody, zastosowania
M Jaciow, Z Kędzior, B Kolny, B Kucharska, G Maciejewski, ...
Praca zbiorowa pod redakcją Zofii Kędzior, 1-230, 2005
144*2005
Ryzyko w decyzjach nabywczych konsumentów
G Maciejewski
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2010
732010
Segmentation of coffee consumers using sustainable values: Cluster analysis on the Polish coffee market
G Maciejewski, S Mokrysz, Ł Wróblewski
Sustainability 11 (3), 613, 2019
532019
The meaning of perceived risk in purchasing decisions of the Polish customers
G Maciejewski
Analele Ştiinţifice ale Universităţii» Alexandru Ioan Cuza «din Iaşi …, 2011
472011
The retail trade in Europe-diagnosis and future perspectives
B Kucharska, M Kucia, G Maciejewski, M Malinowska, ...
Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 2015
332015
Konsument w strategii współczesnego przedsiębiorstwa
G Maciejewski
Konsumpcja i Rozwój, 37-46, 2012
302012
Consumers Towards Sustainable Food Consumption
G Maciejewski
Marketing of Scientific and Research Organizations / Marketing Instytucji …, 2020
242020
Precautionary demand for cash and perceived risk of electronic payments
J Pietrucha, G Maciejewski
Sustainability 12 (19), 7977, 2020
232020
Zachowania konsumentów w dobie postmodernizmu
G Maciejewski
Marketing i Rynek 8, 1129-1135, 2014
222014
New Trends in Consumption on the Coffee Market
G Maciejewski, S Mokrysz
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
212019
Poziom zamożności polskich gospodarstw domowych
G Maciejewski
Śląskie Wydawnictwa Naukowe. Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w …, 2003
202003
Services in Europe-diagnosis and development perspectives
M Jaciow, B Kolny, G Maciejewski, B Mikołajczyk, R Wolny
Scientific Publications/University of Economics in Katowice, 2015
192015
Perceived risk in purchasing decisions of the Polish consumers–Model-based approach
G Maciejewski
Journal of Economics & Management 8, 37-52, 2012
192012
Consumers Towards the Goals of Sustainable Development: Attitudes and Typology
G Maciejewski, D Lesznik
Sustainability 14 (17), 10558, 2022
152022
Consumers’ attitudes towards modern solutions in the retail trade
G Maciejewski
Economics and Business Review 4 (3), 69-85, 2018
152018
Formaty handlu detalicznego w Polsce w ocenie konsumentów
G Maciejewski
Studia Ekonomiczne 316, 136-146, 2017
152017
Purchasing places of consumer goods in selected European countries
G Maciejewski
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 15 (2), 87-101, 2016
152016
Zachowania podmiotów rynkowych w warunkach globalizacji
M Jaciow, B Kolny, B Kucharska, G Maciejewski, M Malinowska, ...
PWE, Warszawa, 2006
152006
Obsługa klienta w przedsiębiorstwie handlu detalicznego
B Kolny, B Kucharska, M Kucia, G Maciejewski, M Malinowska, ...
Praca zbiorowa pod redakcją B. Kucharskiej, 1-152, 2010
14*2010
Food consumption in the Visegrad Group Countries – towards a healthy diet model
G Maciejewski
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach …, 2018
132018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20