Utwórz swój profil
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Lisa BedoreTemple UniversityZweryfikowany adres z temple.edu
- Elizabeth D. PeñaProfessor, School of Education, University of California, IrvineZweryfikowany adres z uci.edu
- Jissel AnayaUniversity of Texas at AustinZweryfikowany adres z utexas.edu
- Kathleen DurantAssistant Professor, Kent State UniversityZweryfikowany adres z kent.edu
- Zenzi M. GriffinProfessor of Psychology, University of Texas at AustinZweryfikowany adres z utexas.edu
- Gary M. OppenheimDepartment of Psychology, Bangor UniversityZweryfikowany adres z bangor.ac.uk
- Linda JarmulowiczUniversity of MemphisZweryfikowany adres z memphis.edu
- D. Kimbrough OllerProfessor and Plough Chair of Excellence, University of Memphis, and The Konrad Lorenz Institute forZweryfikowany adres z memphis.edu
- Javier JassoThe Ohio State UniversityZweryfikowany adres z osu.edu
- Elisa BarquinUniversitat Pompeu FabraZweryfikowany adres z upf.edu
- Kathryn CroweCharles Sturt University / Rochester Institute of Technology / University of IcelandZweryfikowany adres z csu.edu.au