Obserwuj
Grzegorz Hajduk
Grzegorz Hajduk
dr hab., prof. UR Uniwersytet Rzeszowski
Zweryfikowany adres z ur.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The impact of the digital world on management and marketing
G Mazurek, J Tkaczyk, G Hajduk, i in.
Poltext, 2016
402016
The implementation of new technologies in customer value management—a sustainable development perspective
M Kucia, G Hajduk, G Mazurek, N Kotula
Sustainability 13 (2), 469, 2021
292021
City brand equity, a marketing perspective
E Sokołowska, K Pawlak, G Hajduk, A Dziadkiewicz
Cities 130, 103936, 2022
252022
Zarządzanie komunikacją marketingową. Integracja, nowe media, outsourcing
G Hajduk
Poltext, 2019
172019
Specyfika kryzysów wizerunkowych w mediach społecznościowych
G Hajduk
Studia Medioznawcze 70 (3), 101-113, 2017
172017
Challenges for marketing communications in the digital age
G Hajduk
The impact of the digital world on management and marketing, 183-195, 2016
162016
Poziomy, płaszczyzny i rodzaje integracji komunikacji marketingowej
G Hajduk
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 20-29, 2010
142010
City branding with stakeholders’ participation
K Pawlak, G Hajduk
Scientific Papers of Silesian University of Technology, Organisation and …, 2019
72019
Kraj pochodzenia jako czynnik wyboru produktu przez nabywcę - wyniki badań
G Hajduk
Marketing i Rynek 9, 146-153, 2017
62017
Postrzeganie Rzeszowa jako marki - wyniki badań
G Hajduk
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy 49 (1/2017), 2017
52017
Specifics and features of outsourcing marketing communications activity
G Hajduk
Central European Business Review 5 (3), 78-87, 2016
52016
Rozwój gospodarczy regionów: gospodarka-zarządzanie-marketing
G Hajduk, E Kubejko-Polańska, U Rzeszowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017
42017
Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów
G Hajduk
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 264-273, 2016
42016
Specyfika komunikacji marketingowej powiązań kooperacyjnych na przykładzie klastrów
G Hajduk
Logistyka 2, 2015
32015
Outsourcing komunikacji marketingowej
G Hajduk
Handel Wewnętrzny: rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing. 1, 127-134, 2013
32013
Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej
G Hajduk
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego–Ekonomiczne Problemy Usług, 74, 2011
22011
Wizerunek jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej współczesnej firmy
G Hajduk
Transfer wiedzy i działań innowacyjnych w obszarze agrobiznesu, red …, 2007
22007
Skuteczność programów lojalnościowych - wybrane aspekty
G Hajduk
Handel Wewnętrzny, 119-124, 2007
22007
The Implementation of New Technologies in Customer Value Management—A Sustainable Development Perspective. Sustainability 2021, 13, 469
M Kucia, G Hajduk, G Mazurek, N Kotula
s Note: MDPI stays neutral with regard to jurisdictional claims in published …, 2021
12021
Wyzwania integracji komunikacji marketingowej w kontekście zjawiska outsourcingu i wirtualizacji marketingu
G Hajduk
Studia Oeconomica Posnaniensia 6, 33-44, 2018
12018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20