Follow
Marcin Gębarowski
Marcin Gębarowski
Faculty of Commodity Science and Product Management/Department of Process Management
Verified email at onet.pl - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Nowoczesne formy promocji
M Gębarowski
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2007
912007
Współczesne targi.: Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
M Gębarowski
Regan Press, 2010
482010
Short food supply chains–benefits for consumers and food producers
A Kawecka, M Gębarowski
Journal of Agribusiness and Rural Development 2015 (1644-2016-135386), 2015
282015
B2B trade fairs and promise management as a relationship marketing concept
D Siemieniako, M Gębarowski
Journal of Customer Behaviour 16 (3), 237-261, 2017
202017
Internet na usługach marketingu
J Adamczyk, M Gębarowski, M Kandefer
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2004
172004
B2B relationship marketing management in trade fair activity
M Gębarowski, D Siemieniako
Cambridge Scholars Publishing, 2016
162016
Contemporary trade shows as a place of knowledge sharing about tourism products
M Gębarowski
M. Gębarowski, J. Wiażewicz, Contemporary Trade Shows as a Place of …, 2014
142014
Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast
M Gębarowski
Ekonomiczne Problemy Usług 75, 449-460, 2011
112011
Współczesne targi
M Gębarowski
Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Regan Consulting Sp. z oo, Gdańsk, 2010
112010
Popularization of an ecological dimension of sustainable consumption using sensory marketing
M Gębarowski, A Cholewa-Wójcik
M. Gębarowski, A. Cholewa-Wójcik, Popularization of an ecological dimension …, 2015
102015
Creating hotel services from a perspective of extraordinary customer experience
E Gołąb-Andrzejak, M Gębarowski
Handel Wewnętrzny, 89-100, 2018
92018
Tradycyjne produkty żywnościowe w działaniach promocyjnych polskich miast
M Gębarowski
Zesz. Nauk. P. Rzeszow 272, 115-120, 2010
92010
Mystery Visitor as Research Method of Trade Show Performance
M Gębarowski, D Siemieniako
Economics and Management 7 (3), 2015
82015
Krótkie łańcuchy dostaw żywności–korzyści dla konsumentów i producentów żywności
A Kawecka, M Gębarowski
J. Agribus. Rural Dev 3 (37), 1-7, 2015
72015
Ambush Marketing in Poland Before the 2012 European Football Championship
M Gębarowski
Journal of Entrepreneurship management and Innovation (JEMI) 9 (1), 157-172, 2013
72013
Oferta miasta akademickiego a oczekiwania studentów (na przykładzie Rzeszowa oraz studentów Politechniki Rzeszowskiej)
M Gębarowski
Marketing i Zarządzanie, 161-172, 2012
72012
Shoppertainment oraz eatertainment–kreowanie wyjątkowych doświadczeń w handlu i gastronomii
M Gębarowski
Marketing i Rynek 11, 151-158, 2014
62014
Targi rynku nieruchomości handlowych jako miejsce budowy lojalności relacyjnej
D Siemieniako, M Gębarowski
Marketing i Rynek 21 (10), 2014
62014
City placement–istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast, w: Marketing–aktualne problemy i kierunki ewolucji, red
M Gębarowski
Gębarowski, L. Witek, B. Zatwarnicka-Madura (red.), Oficyna Wydawnicza …, 2012
62012
Targi rynku nieruchomości handlowych w świetle badań metodą obserwacji uczestniczącej
M Gębarowski, D Siemieniako
Marketing i Rynek 9 (21), 2014
52014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20