Follow
Agnieszka Komor
Agnieszka Komor
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Atrakcyjność inwestycyjna regionów 2013
H Godlewska-Majkowska, A Komor, P Zarębski, M Typa
Centrum Analiz Regionalnych i Lokalnych, Warszawa, 2013
44*2013
Special Economic Zones as Growth and Anti-growth Poles as Exemplified by Polish Regions
H Godlewska-Majkowska, A Komor, M Typa
Entrepreneurial Business and Economics Review 4 (4), 189, 2016
282016
Regional Strategic Groups as a Tool of Enterprises Localization Analysis on Automotive Industry in the European Union
H Godlewska-Majkowska, A Komor
Engineering Economics 28 (1), 35-46, 2017
172017
Analiza porównawcza handlu tradycyjnego i elektronicznego
A Komor, K Budzyńska, K Domańska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2015
122015
Energy as a Factor of Investment Attractiveness of Regions for Agricultural Enterprises
H Godlewska-Majkowska, A Komor
Energies 14 (9), 2731, 2021
112021
Intelligent Organization in a Local Administrative Unit: From Theoretical Design to Reality
H Godlewska-Majkowska, A Komor
European Research Studies Journal 22 (4), 290-307, 2019
102019
Przemiany w konsumpcji żywności w Polsce w świetle uwarunkowań społeczno-ekonomicznych
A Komor, E Czernyszewicz, S Białoskurski, A Goliszek, W Wróblewska, ...
92020
Atrakcyjność inwestycyjna regionów
H Godlewska-Majkowska, A Komor, P Zarębski, M Typa
Województwo dolnośląskie. Warszawa: Centrum Analiz Regionalnych i Lokalnych, 2013
82013
Regional investment attractiveness 2012
H Godlewska-Majkowska, A Komor, D Turek, P Zarębski, M Czernecki, ...
Warsaw, 2012
8*2012
Miejsca zakupu żywności-wybory młodych konsumentów
M Angowski, K Domanska, A Komor
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 18 (6), 2016
72016
Regionalna baza surowcowa jako źródło przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw mleczarskich
A Komor
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 10 (4 …, 2008
62008
Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych
AI Baruk, S Białoskurski, A Goliszek, A Iwanicka, A Komor, G Wesołowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2017
52017
Funkcjonowanie wybranych ogniw łańcucha żywnościowego w Polsce w kontekście rozwoju biogospodarki
K Domańska, A Komor, AM Krukowski, A Nowak
Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego, 2015
52015
Specjalizacje regionalne w zakresie biogospodarki w Polsce w układzie wojewódzkim
A Komor
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 16 (6 …, 2014
52014
Klaster przemysłowy jako zjawisko przestrzenne w teorii i praktyce,[w:]
A Komor, A Matras-Bolibok, B Żelazko
Klastry jako narzędzia lokalnego i regionalnego rozwoju gospodarczego, 2006
52006
Waste from the agricultural sector in the European Union countries in the context of the bioeconomy development
A KOMOR, B BUJANOWICZ-HARAŚ
Agronomy Science 74 (4), 47-59, 2019
42019
The Impact of Promotional Measures on the Buying Behaviour of Young Consumers on the Food Market
M Angowski, K Domańska, A Komor
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia 51 (2), 9-18, 2017
42017
Nowe wyzwania samorzÄ… du lokalnego w dobie kryzysu
J Cymerman, M Kola-Bezka, A Komor, J Konieczna, J Stawska, ...
Texter, 2015
42015
Przestrzenne zróżnicowanie produkcji biomasy rolniczej pochodzenia roślinnego w państwach UE w kontekście rozwoju biogospodarki
A Komor
Problems of World Agriculture/Problemy Rolnictwa Światowego 18 (33, Part 1), 2018
32018
Regionalne grupy strategiczne jako instrument analizy lokalizacji przedsiębiorstw na przykładzie przemysłu motoryzacyjnego
H Godlewska-Majkowska, A Komor
Europa Regionum 20, 127-147, 2014
32014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20