Obserwuj
Agnieszka Hess
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Słownik terminologii medialnej
R Bartoszcze, Z Bauer, E Chudziński, M DuVall, S Dziki, B Fischer, ...
Kraków: Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, 2006
3322006
Start spreading the news: A comparative experiment on the effects of populist communication on political engagement in sixteen European countries
M Hameleers, L Bos, N Fawzi, C Reinemann, I Andreadis, N Corbu, ...
The international journal of press/politics 23 (4), 517-538, 2018
992018
Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce: Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych
A Hess
Wydawnictwo UJ, 2013
642013
Poland: a fourth wave of populism?
A Stępińska, A Lipiński, A Hess, D Piontek
Populist political communication in Europe, 311-325, 2016
412016
Opcja czy osoba?: Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych
M Bukowski, J Flis, A Hess, A Szymańska
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2011
302011
Opcja czy osoba
M Bukowski, J Flis, A Hess, A Szymańska
Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych, Kraków, 2011
242011
Pomost medialny: rola mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich
A Hess, A Szymańska
Wydawnictwo UJ, 2009
182009
Mediatyzacja lokalnej komunikacji politycznej i strategie partyjne w kontekście samorządowych kampanii wyborczych, w: Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w …
A Hess
K. Churska-Nowak, S. Drabczyński, Wydawnictwo Naukowe WSNHiD, Poznań, 2011
142011
Rządzący i opozycja: partie sejmowe i lokalne w małopolskich wyborach samorządowych 2014
M Bukowski, J Flis, A Hess, A Szymańska
Kraków: Wydawnictwo Attyka, 2016
132016
Dialog obywatelski w Krakowie w opiniach mieszkańców, przedstawicieli organizacji pozarządowych i mediów
E Bogacz-Wojtanowska, A Hess, M Lisowska-Magdziarz, M Lendzion, ...
Kraków: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Spraw Społecznych, Referat Miejskiego …, 2015
132015
Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów: metodologia międzynarodowych badań porównawczych
A Szymańska, A Hess
Wydawnictwo UJ, 2014
122014
Polskie think tanki jako społeczni uczestnicy dyskursu politycznego
A Hess
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 37, 37-57, 2013
102013
Państwo a kościół: doświadczenia austriackie; uregulowania konkordatowe
A Hess
Wydawn. Uniw. Jagiellońskiego, 2003
102003
Attitudinal and behavioral responses to populist communication: The impact of populist message elements on populist attitudes and voting intentions
I Andreadis, C Cremonesi, E Kartsounidou, D Kasprowicz, A Hess
Communicating Populism, 207-232, 2019
92019
Metody badań medioznawczych i ich zastosowanie
A Szymańska, M Lisowska-Magdziarz, A Hess
Kraków: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, 2018
92018
Poland: A fourth wave of populism
A Stepinska, A Lipinski, A Hess, D Piontek
Populist political communication in Europe, 311-325, 2017
82017
Dialog obywatelski w Krakowie. 3, Reprezentacje medialne
A Hess, M Bukowski, J Grzechnik, W Klytta
Kraków: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej …, 2017
82017
Dialog obywatelski w metodologii badań medioznawczych,[w:] A. Szymańska, M. Lisowska-Magdziarz, A. Hess (red.)
A Hess
Metody badań medioznawczych i ich zastosowanie, 243-276, 2018
72018
Rządzący i opozycja
M Bukowski, J Flis, A Hess, A Szymańska
Partie sejmowe i lokalne w małopolskich wyborach samorządowych, 2014
72014
Wybory samorządowe w mediach regionalnych: dzienniki regionalne i telewizyjne audycje wyborcze jako platformy komunikacji politycznej
A Hess, M Mazur
Katowice: Remar, 2012
72012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20