Adam Borodo
Adam Borodo
Uniwersytet Gdański / Wydział Ekonomiczny
Zweryfikowany adres z ug.edu.pl - Strona główna
TytułCytowane przezRok
Znaczenie waluty kryptograficznej Bitcoin jako środka wymiany
Ł Dopierała, A Borodo
Współczesna Gospodarka 5 (2), 2014
82014
Determinants of consumer purchasing decision in the e-commerce sector in Poland–generation perspective
O Dębicka, T Gutowski, A Borodo
SHS Web of Conferences 57, 01010, 2018
12018
Internet usage in advertising and distribution in the banking services market
T Czuba, A Borodo, A Oniszczuk-Jastrząbek
International Business and Global Economy 2017 (Tom 36), 235-247, 2017
12017
Innovations in e-commerce: value proposition for e-buyers
O Dębicka, T Gutowski, A Borodo
60 Scientific Journals of the Maritime University of Szczecin, 101-106, 2019
2019
Ochrona danych osobowych w branży e-commerce w Polsce
O Dębicka, A Borodo, J Winiarski
Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego, 145-157, 2017
2017
Znaczenie nietradycyjnych kanałów w dystrybucji ubezpieczeń majątkowych w Polsce w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw
A Oniszczuk-Jastrząbek, T Czuba, A Borodo, A Jaworski
Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego, 260-270, 2017
2017
Wykorzystanie modelu SaaS w budowie sklepów internetowych w Polsce
A Borodo, O Dębicka
Uniwersytet Gdański. Instytut Transportu i Handlu Morskiego, 2015
2015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–7