Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 9377 | 3328 |
h-indeks | 34 | 24 |
i10-indeks | 47 | 35 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyZweryfikowany adres z haas.berkeley.edu
- Philip M. ParkerINSEAD Chair Professor of Management ScienceZweryfikowany adres z insead.edu
- Peter Pal ZubcsekColler School of Management, Tel Aviv UniversityZweryfikowany adres z tauex.tau.ac.il
- Luk Van WassenhoveINSEADZweryfikowany adres z insead.edu
- Atalay AtasuProfessor, INSEADZweryfikowany adres z insead.edu
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordZweryfikowany adres z sbs.ox.ac.uk
- Kaifu ZhangAssistant Professor of Marketing, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationZweryfikowany adres z insead.edu
- Sumitro BanerjeeAssociate Professor of Marketing at Grenoble Ecole de ManagementZweryfikowany adres z grenoble-em.com
Obserwuj
Miklos Sarvary
Carson Professor of Business, Columbia Business School
Zweryfikowany adres z columbia.edu - Strona główna