Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 87878 | 26022 |
h-indeks | 91 | 51 |
i10-indeks | 245 | 117 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Clifford ShultzProfessor and Charles H. Kellstadt Chair of Marketing, Loyola University ChicagoZweryfikowany adres z luc.edu
- Kim CorfmanProfessor of Marketing, New York University Stern School of BusinessZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Barbara E. KahnThe Wharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Donna HoffmanThe George Washington University School of BusinessZweryfikowany adres z gwu.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Richard W. PollayProfessor of MarketingZweryfikowany adres z sauder.ubc.ca
Obserwuj
Morris B. Holbrook
W. T. Dillard Professor Emeritus of Business, Columbia University
Zweryfikowany adres z columbia.edu