Obserwuj
Magdalena Archacka
Magdalena Archacka
Zweryfikowany adres z us.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Rządomyślność versus urządzanie: Michela Foucaulta nowa koncepcja władzy
MM Archacka
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja, 2015
22015
Pedagogika w poszukiwaniu Innego rozumu. Ku krytyce pojęcia rozumu instrumentalnego
MM Archacka
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja, 2018
12018
Helena Ostrowicka,„Urządzanie młodzieży. Studium analityczno
M Archacka
2024
Wiedza, nauczanie i uczenie się w epoce końca tradycyjnej edukacji akademickiej
M Archacka
Kultura i Wychowanie 22 (2), 9-27, 2022
2022
Granice i sens myśli konserwatywnej w epoce końca tradycyjnej edukacji akademickiej
M Archacka
Polska Myśl Pedagogiczna 8 (8), 39-60, 2022
2022
Helena Ostrowicka, Urządzanie młodzieży. Studium analityczno-krytyczne, Impuls, Kraków 2012, ss. 219
M Archacka
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 17 (2 (66), 147-151, 2020
2020
Debatując o praktyce: refleksje na marginesie sympozjum międzypokoleniowego-próba podsumowania
MM Archacka
Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy …, 2019
2019
Dyskurs zagrożenia nowymi technologiami jako współczesny mit społeczny. Pytanie o kompetencje dorosłych edukatorów w epoce cyfrowej
M Archacka
Edukacja dorosłych 79 (2), 59-69, 2018
2018
Szkoła jako instytucja powtórzenia. Pytając o możliwości zmiany wraz z Michelem Foucault i Gilles’ em Deleuze
MM Archacka
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja, 2017
2017
Pytanie o wolność w polskiej szkole. Rozważania przy myśli Martina Heideggera
MM Archacka
Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja, 2017
2017
Szkoła. Społeczna rola heterotopii
M Archacka
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2016
2016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–11