Wieslaw Urban
Wieslaw Urban
Verified email at pb.edu.pl
TitleCited byYear
Lojalność klientów: modele, motywacja i pomiar
W Urban, D Siemieniako
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012
138*2012
Service quality gaps and their role in service enterprises development
W Urban
Technological and Economic Development of Economy, 631-645, 2009
542009
Metody osiągania elastyczności przedsiębiorstw. Od zarządzania zasobowego do procesowego
S Kasiewicz, J Ormińska, W Rogowski, W Urban
Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa, 2009
452009
Uwarunkowania rozwoju nanotechnologii w województwie podlaskim. Wyniki analiz STEEPVL i SWOT
J Nazarko, G Dobrzański, J Ejdys, E Glińska, A Kononiuk, A Kowalewska, ...
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2010
392010
The lean management maturity self-assessment tool based on organizational culture diagnosis
W Urban
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 728-733, 2015
362015
Definicje jakości usług-różnice oraz ich przyczyny
W Urban
Problemy Jakości 39 (3), 4-9, 2007
332007
Organizational service orientation and its role in service performance formation: evidence from Polish service industry
SM Dahlgaard‐Park, W Urban
Measuring Business Excellence, 2009
292009
Podlaska strategia rozwoju nanotechnologii do 2020 roku. Przełomowa wizja regionu
J Nazarko, N Brzostowski, J Ejdys, E Glińska, A Gudanowska, K Halicka, ...
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2013
232013
CUSTOMERS'EXPERIENCES AS A FACTOR AFFECTING PERCEIVED SERVICE QUALITY.
W Urban
Economics & Management, 2010
222010
Perceived quality versus quality of processes: a meta concept of service quality measurement
W Urban
The Service Industries Journal 33 (2), 200-217, 2013
212013
Understanding loyalty from a customer's perspective
D Siemieniako, S Rundle-Thiele, W Urban
Journal of Customer Behaviour 9 (3), 283-298, 2010
192010
Motywy lojalności klientów
W Urban, D Siemieniako
Marketing i Rynek, 2-7, 2005
192005
Modele lojalności klientów-rola satysfakcji oraz kierunki badań
D Siemieniako, W Urban
Marketing i Rynek, 12-18, 2006
162006
Typy lojalnych klientów na podstawie cech więzi lojalności
D Siemieniako, W Urban
Marketing i Rynek, 7-12, 2006
142006
Uwarunkowania rozwoju nanotechnologii w województwie podlaskim: wyniki analiz STEEPVL i SWOT, red. nauk
J Nazarko, G Dobrzański, J Ejdys, E Glińska, A Kononiuk, A Kowalewska, ...
J. Nazarko, Z. Kędzior, Rozprawy Naukowe, 2010
122010
Stymulowanie rozwoju przedsiębiorstwa
B Budzisz, W Urban, A Wasiluk
Difin, 2008
112008
Ocena metod pomiaru jakości usług
W Urban
Problemy Jakości 40 (4), 23-27, 2008
92008
Klimat organizacyjny jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw usługowych
W Urban
Przegląd organizacji, 19-22, 2008
82008
Koszty jakości w oparciu o rachunek kosztów działań
W Urban
Problemy Jakości, 31-34, 2001
82001
Amoeba management system transformation in the light of organisational change literature
W Urban
Management and Production Engineering Review 8 (1), 16-23, 2017
62017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20