Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 521 | 516 |
h-indeks | 13 | 13 |
i10-indeks | 16 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Tim CoughlanSenior Lecturer, Institute of Educational Technology, The Open UniversityZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Francisco IniestoResearch Fellow at UNEDZweryfikowany adres z lsi.uned.es
- Jane SealeThe Open UniversityZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Trevor CollinsResearch Fellow in Technology-Enhanced Learning, Knowledge Media Institute, The Open UniversityZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Martin WellerOpen UniversityZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Eileen ScanlonRegius Professor of Open Education,Institute of Educational Technology, Open UniversityZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Thomas Daniel UllmannInstitute of Educational Technology, The Open UniversityZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Nicholas BraithwaiteZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Wayne HolmesAssociate Professor, University College LondonZweryfikowany adres z ucl.ac.uk
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Mathijs F.G. LucassenReader in Mental Health (City, University of London) & Honorary Academic (University of Auckland)Zweryfikowany adres z city.ac.uk
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyZweryfikowany adres z open.ac.uk
- Maria Toledo-RodriguezAssistant Professor, School of Life Sciences, University of NottinghamZweryfikowany adres z nottingham.ac.uk
Obserwuj
Kate Lister
Professor of Education and Associate Dean of Equality, Diversity and Inclusion, Arden University.
Zweryfikowany adres z arden.ac.uk