Follow
Agnieszka Szymańska
Title
Cited by
Cited by
Year
Opcja czy osoba?: Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych
M Bukowski, J Flis, A Hess, A Szymańska
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2011
302011
Europa dziennikarzy: dyplomacja mediów i (post) narodowa Europa w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy prasowych
A Szymańska
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016
182016
Pomost medialny: rola mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich
A Hess, A Szymańska
Wydawnictwo UJ, 2009
182009
Rządzący i opozycja: partie sejmowe i lokalne w małopolskich wyborach samorządowych 2014
M Bukowski, J Flis, A Hess, A Szymańska
Kraków: Wydawnictwo Attyka, 2016
132016
Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów: metodologia międzynarodowych badań porównawczych
A Szymańska, A Hess
Wydawnictwo UJ, 2014
122014
Wizerunek Polski w Spieglu w latach 1990-1999
A Szymańska
Zeszyty Prasoznawcze 43 (3-4 (163-164)), 2000
112000
Metody badań medioznawczych i ich zastosowanie
A Szymańska, M Lisowska-Magdziarz, A Hess
Kraków: Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, 2018
92018
Akomodacja i atrakcyjnoœć medialna polityki na przykładzie wyborów samorządowych w œwietle publikacji krakowskich dzienników
A Szymańska
Zeszyty Prasoznawcze, 2009
82009
Medialne fiasko zjednoczenia?: media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
A Szymańska
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010
72010
Dziennikarstwo w epoce nowych mediów–przykład Niemiec
A Szymańska
Zeszyty Prasoznawcze, 201-213, 2017
62017
Information, Meinung, Macht, Manipulation: die Rolle der Medien in den deutsch-polnischen Beziehungen
A Szymańska
Wiesbaden: Harrassowitz Verlag, 2011
62011
Spieglowski wizerunek polskiej polityki
A Szymańska
Państwo i Społeczeństwo, 105-113, 2005
62005
Strategia public relations: problemy definicyjne, analiza wybranych czynników wpływających na kształt i zakres strategii PR
A Szymańska
Bielsko-Biała: Wyższa Szkoła Administracji, 2011
52011
Znaczenie mediów w strategicznej komunikacji zewnętrznej państwa–szkic teoretyczny
A Szymańska
Zeszyty Prasoznawcze, 273-292, 2014
42014
Public Relations jako narzędzie promocji dla sektora małej i średniej przedsiębiorczości
A Szymańska
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2007
42007
The European Public Sphere–Barriers and Limitations
A Szymańska
Zeszyty Prasoznawcze, 1-16, 2018
32018
Medialny obraz wyborów samorządowych na przykładzie krakowskich gazet codziennych
A Hess, A Szymańska
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2008
32008
Polityka mniej groźna niż ekonomia? Relacje mediów i polityki w świetle wypowiedzi niemieckich dziennikarzy i polityków
A Szymańska
Political Preferences, 51-64, 2017
22017
NAWIGACJA NA MNIEJSZYCH AKWENACH. PROGRAMY UGRUPOWAŃ I KANDYDATÓW SAMORZĄDOWYCH W APLIKACJI INTERNETOWEJ BAROMETR WYBORCZY 2014
A Hess, D Kasprowicz, M Lisowska-Magdziarz, J Flis, K Nowak, L Słupek, ...
e-Politikon, 2015
22015
Dziennikarze i promocja idei. Jak wiedza i osobiste przekonania dziennikarzy wpływają na rekonstruowany w mediach obraz rzeczywistości politycznej i społecznej
A Hess, A Szymańska
Kwartalnik Naukowy OAP UW" e-Politikon", 10-40, 2014
22014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20