Obserwuj
Beata Reformat
Beata Reformat
Zweryfikowany adres z ue.katowice.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The influence of brand awareness and brand image on brand equity–an empirical study of logistics service providers
M Świtała, W Gamrot, B Reformat, K Bilińska-Reformat
Journal of Economics and Management, 96-119, 2018
1302018
The idea of smart shopping-the generation of smart consumers
B Reformat
Studia Ekonomiczne, 166-175, 2013
232013
E-turystyka i uwarunkowania jej rozwoju w Polsce–wybrane aspekty analizy
B Reformat
Studia Ekonomiczne, 74-89, 2015
172015
Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail–trends
B Reformat
Journal of economics and management 23, 45-53, 2016
162016
Development trends and potential in the field of virtual tourism after the COVID-19 pandemic: Generation Z example
K Bilińska, B Pabian, A Pabian, B Reformat
Sustainability 15 (3), 1889, 2023
142023
E-customer security as a social value in the sphere of sustainability
A Pabian, B Pabian, B Reformat
Sustainability 12 (24), 10590, 2020
142020
Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego,
B Reformat
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2015
132015
Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych sieci handlowych
K Bilińska-Reformat, B Reformat
Marketing i Rynek, 208-214, 2014
102014
Marketing sieciowych organizacji handlowych w kształtowaniu i promocji ofert sprzedażowych dla konsumenta,(w:) Żabiński L.(red.)
K Bilińska-Reformat, B Reformat
Marketing produktów systemowych, 2012
102012
Strategie dystrybucji przedsiębiorstw na rynku dóbr konsumpcyjnych
B Reformat
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2003
92003
Modele procesów innowacyjnych a stadia rozwoju współczesnej gospodarki
B Reformat
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2018
82018
I CON- Ja konsument, czyli era nowego, inteligentnego, wielokanałowego i konsumenta w handlu detalicznym
B Reformat
Handel wewnętrzny, 205-215, 2015
72015
Nowe pokolenie „sprytnych” konsumentów, jako efekt zjawiska „smart-shoppingu "
B Reformat
Marketing i Rynek, płyta CD, s. 611-624, 2014
72014
Group Buying as a Source of Competitive Advantage of Polish Small and Medium-Sized Enterprises
K Bilińska-Reformat, B Reformat
na, 2011
72011
Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne na rynku kultury-aplikacja Beacon
B Reformat
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 42-52, 2017
52017
Działania sieci handlowych w kierunku rozwoju zdrowych nawyków żywieniowych polskich konsumentów, np. oferty produktów Bio i Eco
B Reformat, P Reformat
Studia Ekonomiczne, 17-26, 2018
42018
Implementacja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w sieciach handlu detalicznego w Polsce-wybrane praktyki działań
B Reformat, P Reformat
Marketing i Rynek, 128-136, 2017
42017
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych− rodzaje, obszary zastosowań
B Reformat
Studia Ekonomiczne, 20-37, 2017
42017
Geolokalizacja jako nowe wyzwanie dla podmiotów handlu detalicznego w Polsce
B Reformat
Handel Wewnętrzny 361 (2), 355-363, 2016
42016
Funkcje i znaczenie menedżerów w zarządzaniu jednostkami kultury w dobie kryzysu gospodarczego
B Reformat
Studia Ekonomiczne 256, 20-29, 2016
42016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20