Follow
Beata Reformat
Beata Reformat
Verified email at ue.katowice.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
The influence of brand awareness and brand image on brand equity–an empirical study of logistics service providers
M Świtała, W Gamrot, B Reformat, K Bilińska-Reformat
Journal of Economics and Management, 96-119, 2018
1312018
The idea of smart shopping-the generation of smart consumers
B Reformat
Studia Ekonomiczne, 166-175, 2013
232013
E-turystyka i uwarunkowania jej rozwoju w Polsce–wybrane aspekty analizy
B Reformat
Studia Ekonomiczne, 74-89, 2015
172015
Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail–trends
B Reformat
Journal of economics and management 23, 45-53, 2016
162016
Development trends and potential in the field of virtual tourism after the COVID-19 pandemic: Generation Z example
K Bilińska, B Pabian, A Pabian, B Reformat
Sustainability 15 (3), 1889, 2023
142023
E-customer security as a social value in the sphere of sustainability
A Pabian, B Pabian, B Reformat
Sustainability 12 (24), 10590, 2020
142020
Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego,
B Reformat
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2015
132015
Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych sieci handlowych
K Bilińska-Reformat, B Reformat
Marketing i Rynek, 208-214, 2014
102014
Marketing sieciowych organizacji handlowych w kształtowaniu i promocji ofert sprzedażowych dla konsumenta,(w:) Żabiński L.(red.)
K Bilińska-Reformat, B Reformat
Marketing produktów systemowych, 2012
102012
Modele procesów innowacyjnych a stadia rozwoju współczesnej gospodarki
B Reformat
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2018
92018
Strategie dystrybucji przedsiębiorstw na rynku dóbr konsumpcyjnych
B Reformat
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2003
92003
I CON- Ja konsument, czyli era nowego, inteligentnego, wielokanałowego i konsumenta w handlu detalicznym
B Reformat
Handel wewnętrzny, 205-215, 2015
72015
Nowe pokolenie „sprytnych” konsumentów, jako efekt zjawiska „smart-shoppingu "
B Reformat
Marketing i Rynek, płyta CD, s. 611-624, 2014
72014
Group Buying as a Source of Competitive Advantage of Polish Small and Medium-Sized Enterprises
K Bilińska-Reformat, B Reformat
na, 2011
72011
Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne na rynku kultury-aplikacja Beacon
B Reformat
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 42-52, 2017
52017
Działania sieci handlowych w kierunku rozwoju zdrowych nawyków żywieniowych polskich konsumentów, np. oferty produktów Bio i Eco
B Reformat, P Reformat
Studia Ekonomiczne, 17-26, 2018
42018
Implementacja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w sieciach handlu detalicznego w Polsce-wybrane praktyki działań
B Reformat, P Reformat
Marketing i Rynek, 128-136, 2017
42017
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych− rodzaje, obszary zastosowań
B Reformat
Studia Ekonomiczne, 20-37, 2017
42017
Geolokalizacja jako nowe wyzwanie dla podmiotów handlu detalicznego w Polsce
B Reformat
Handel Wewnętrzny 361 (2), 355-363, 2016
42016
Funkcje i znaczenie menedżerów w zarządzaniu jednostkami kultury w dobie kryzysu gospodarczego
B Reformat
Studia Ekonomiczne 256, 20-29, 2016
42016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20