Serce w rozumie: afektywne podstawy orientacji w otoczeniu A Kolańczyk, A Fila-Jankowska, M Pawłowska-Fusiara, R Sterczyński Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004 | 36 | 2004 |
Luksusowe usługi kosmetyczne i medycyny estetycznej w opinii konsumentów J Newerli-Guz, A Rybowska, R Sterczyński Handel wewnętrzny, 251-262, 2014 | 9 | 2014 |
The recognition of non-verbal messages expressing emotion by children with SLI aged 4 to 7 E Czaplewska, R Sterczyński Acta Neuropsychologica 13 (1), 1-10, 2015 | 7 | 2015 |
Test Elips Jako Narzędzie Badania Skaningu Uwagi Ekstensywnej vs. Intensywnej Ellipses Test-A New Research Tool to Measure Extensive vs Intensive Attention M Roczniewska, R Sterczyński, A Popławska, B Szamotulska, ... Psychological Studies, 2011 | 7* | 2011 |
Próba identyfikacji czynników wpływających na preferencje młodych kobiet wobec piw ciemnych produkowanych metodą tradycyjną S Wawszczak, M Śmiechowska, R Sterczyński ŻYWNOŚĆ. NAUKA. TECHNOLOGIA. JAKOŚĆ 1 (80), 196-205, 2012 | 6* | 2012 |
PedsQL™ Family Impact Module jako metoda badania wpływu choroby nowotworowej dziecka na rodzinę. Adaptacja językowa i badania pilotażowe A Muczyń, R Sterczyński, M Samardakiewicz, JM Zaucha Psychoonkologia 4, 128-135, 2014 | 5 | 2014 |
Rola bodźca docelowego w paradygmacie wizualnego poprzedzania.[The role of a target in the paradigm of affective visual priming] R Sterczyński, A Kolańczyk Studia Psychologiczne 39 (2), 81-98, 2001 | 4 | 2001 |
The profile of WISC-R scores in children with high-functioning autism M Zielińska, R Sterczynski, A Baginska Psychiatria Polska 48 (4), 667-676, 2014 | 3 | 2014 |
Od jakich czynników indywidualnych zaleŜy edukacyjna wartość dodana w szkołach wiejskich R Sterczyński, T Kutajczyk, B Przychodzeń Edukacja. Studia, Badania, Innowacje, 68-83, 2009 | 3 | 2009 |
The profile of WISC-R scores in children with high-functioning autism M Zielinska, R Sterczynski, A Baginska Psychiatria Polska 48 (4), 667-676, 2014 | 2 | 2014 |
The Comprehension of Indirect Directives by Children with SLI E Czaplewska, R Sterczyński ACTA NEUROPSYCHOLOGICA 10 (2), 231-244, 2012 | 2 | 2012 |
Change Blindness as A Result of Intensive Attention R Sterczynski, J Sweklej, B Wolinski Studia Psychologiczne 49 (3), 75, 2011 | 2* | 2011 |
Afekt w procesie twórczym,[w:] A R Sterczyński, A Kolańczyk Kolańczyk, A. Fila-Jankowska, M. Pawłowska-Fusiara, R. Sterczyński, Serce w …, 2004 | 2 | 2004 |
Testy kompetencyjne, Metody i narzędzia pomiaru kompetencji (3) G Filipowicz, R Sterczyński Personel i Zarządzanie, 25-29, 2002 | 2 | 2002 |
Moduł nowotworowy kwestionariusza PedsQL™ jako metoda oceny jakości życia dzieci z chorobami rozrostowymi układu krwiotwórczego–adaptacja językowa i badania pilotażowe A Muczyń, R Sterczyński, M Samardakiewicz, M Gwadera, JM Zaucha Psychoonkologia 4, 138-145, 2015 | 1 | 2015 |
PedsQL™ Cancer Module as a method to assess the quality of life of children with malignancies of the hematopoietic system: linguistic validation and a pilot studies A Muczyń, R Sterczyński, M Samardakiewicz, M Gwadera, JM Zaucha Psychoonkologia 19 (4), 138-145, 2015 | 1 | 2015 |
WPŁYW OGRANICZENIA ZASOBÓW POZNAWCZYCH NA PODEJMOWANIE DECYZJI W ZADANIU UCZENIA SIĘ SZTUCZNYCH GRAMATYK A Popławska, M Roczniewska, R Sterczyński Studia Psychologiczne 52 (1), 33-46, 2014 | 1 | 2014 |
Kwestionariusz Motywacji Szkolnej Gimnazjalisty R Sterczyński, P Burczyk, K Tucholska, M Konwińska, B Gmińska, ... XVI Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Toruń 2010, 140-152, 2010 | 1 | 2010 |
Focusing on goal relevance–is it crucial to artificial grammar learning? A Popławska-Boruc, R Sterczyński, M Roczniewska Implicit Learning, 208-231, 2019 | | 2019 |
Ellipses test--A new research tool to measure extensive vs intensive attention R Sterczynski, A Poplawska, M Roczniewska, B Szamotulska, ... | | 2013 |