Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3130 | 1574 |
h-indeks | 22 | 15 |
i10-indeks | 35 | 17 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mike MolesworthUniversity of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
- Elizabeth NixonAssociate Professor, University of NottinghamZweryfikowany adres z nottingham.ac.uk
- Daniel JacksonBournemouth UniversityZweryfikowany adres z bournemouth.ac.uk
- Janine DermodyProfessor of Consumer Psychology and Sustainability, Oxford Brookes UniversityZweryfikowany adres z brookes.ac.uk
- Darren LillekerBournemouth UniversityZweryfikowany adres z bournemouth.ac.uk
- Nigel JacksonZweryfikowany adres z plymouth.ac.uk
- Roman GerodimosProfessor of Global Current AffairsZweryfikowany adres z bournemouth.ac.uk
- Stuart Hanmer-LloydReader in Marketing Zweryfikowany adres z glos.ac.uk
- Michael SilkProfessor, Bournemouth UniversityZweryfikowany adres z bournemouth.ac.uk
- Emma PullenLecturerZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Heather Savignyde Montfort UniversityZweryfikowany adres z dmu.ac.uk
- Kevin MoloneyResearch Fellow, Bournemouth UniversityZweryfikowany adres z bournemouth.ac.uk