Obserwuj
Rafal Lesniczak
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Wizerunek zgromadzeń zakonnych w prasie polskiej (2013-2016)
RJ Leśniczak
Wydawnictwo Naukowe UKSW, 2019
192019
Mediatyzacja komunikacji instytucjonalnej Kościoła katolickiego. Refleksje na marginesie kryzysu migracyjnego
R Leśniczak
Studia Medioznawcze 20 (3), 237-246, 2019
19*2019
The communicative role of the Catholic Church in Poland in the 2015 presidential election and its perception by the public
R Leśniczak
Church, Communication and Culture 1 (2016), 1-18, 2016
19*2016
Dziennikarz i informacja – integralny model formacji dziennikarskiej
R Leśniczak
Łódzkie Studia Teologiczne 20, 181-205, 2011
172011
News coverage of Christian churches and other religious bodies dealing with the Covid-19 pandemic: An analysis of newspapers in German and English
R Leśniczak
Church, Communication and Culture 7 (1), 175-195, 2022
162022
Polish Catholic press and political communication of the Church on the basis of the 2000-2015 presidential election
R Leśniczak
Political Preferences, 37-56, 2018
162018
Mediatyzacja religii w czasach globalizacji i neoglobalizacji. Wybrane refleksje medioznawcze
R Leśniczak
Studia Medioznawcze 23 (4), 1312-1321, 2022
92022
Etyczne aspekty mediatyzacji życia religijnego–uwagi do dyskusji
R Leśniczak
Mediatization Studies 4, 57-70, 2020
8*2020
Kategoria negatywizmu a wizerunek prasowy Kościoła katolickiego w kontekście premiery filmu Wojciecha Smarzowskiego „Kler”. Studium medioznawcze polskich tygodników opinii
R Leśniczak
Łódzkie Studia Teologiczne 28 (2), 153-172, 2019
82019
Komunikowanie polskich biskupów w kontekście kryzysu pedofilii. W trosce o zasady skutecznej komunikacji
R Leśniczak
Kultura-Media-Teologia 42 (42), 53-73, 2020
72020
Personalizacja wizerunku medialnego instytucjonalnego Kościoła katolickiego w kontekście nadużyć niektórych duchownych wobec nieletnich. Analiza polskich tygodników opinii …
R Leśniczak
Studia Medioznawcze 21 (2), 554-568, 2020
7*2020
WIZERUNEK PREZYDENTA ELEKTA ANDRZEJA DUDY W POLSKICH TYGODNIKACH KATOLICKICH „GOŚĆ NIEDZIELNY” I „NIEDZIELA”
R LEŚNICZAK
Politeja. Pismo Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych …, 2017
72017
Asocjacja negatywizmu i personalizacji jako narzędzie komunikowania politycznego podczas kampanii parlamentarnej w Polsce w 2019 r.
R Leśniczak
Zeszyty Prasoznawcze 65 (Numer 2 (250)), 27-44, 2022
62022
Did Polish nationwide Catholic weekly newspapers support Andrzej Duda in the presidential campaign in 2020? A case study
R Leśniczak
Social Communication 7 (1), 42-57, 2021
62021
Czy tygodnik katolicki „Niedziela” poparł Prawo i Sprawiedliwość w kampanii parlamentarnej w 2019 r? Studium medioznawcze
R Leśniczak
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 171-190, 2020
62020
Komunikowanie polityczne Konferencji Episkopatu Polski po zakończonych wyborach prezydenckich 2015 r. Priming i framing–analiza tygodników opinii „Newsweek Polska” i „Polityka”
R Leśniczak
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio K–Politologia 24 (2), 257, 2018
62018
Teologia środków społecznego przekazu i nauki o mediach jako dwie perspektywy badań wizerunku medialnego przywódców religijnych Kościoła katolickiego–kilka uwag do dyskusji, w …
R Leśniczak
J. Olędzki, Warszawa, 339-356, 2018
6*2018
L’etica nell’informazione religiosa, w: Teoria e pratica del giornalismo religioso
R Leśniczak, N González Gaitano
Come informare sulla Chiesa cattolica: fonti, logiche, storie, personaggi …, 2014
62014
Wizerunek prezydenta Andrzeja Dudy na łamach" Tygodnika Powszechnego"(2015–2020)
R Leśniczak
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ISBN 978-83-8281-133-9, 2023
52023
Personalizacja wizerunku prasowego obozu Zjednoczonej Prawicy w okresie pandemii COVID-19. Analiza medioznawcza „Tygodnika Powszechnego”, „Niedzieli” i „Gościa Niedzielnego”
R Lesniczak
Zatruta studnia? Media w czasach pandemii COVID-19 (red. M. Sokołowski) ISBN …, 2021
5*2021
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20