Follow
Krzysztof Golata
Title
Cited by
Cited by
Year
Demokratyczne systemy i doktryny polityczne
P Deszczyński, K Gołata
172003
Demokratyczne systemy polityczne
P Deszczyński
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2000
142000
Teoretyczne aspekty pojęcia reputacja
K Gołata
Studia Ekonomiczne, 185-193, 2013
122013
Determinants of building image and reputation of university towards its stakeholders
K Gołata, B Sojkin
Marketing of Scientific and Research Organizations 35 (1), 29-56, 2020
102020
Systemy polityczne wybranych państw
P Andrzejewski, P Deszczyński, K Gołata
AE, 1993
81993
Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy
E Badzińska, K Gołata, M Szczepański
Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2015
72015
Możliwości wykorzystania product placement do budowania wizerunku miast i regionów
K Gołata
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 122-135, 2012
72012
Społeczna nieodpowiedzialność biznesu a niszczenie wizerunku przedsiębiorstwa
K Gołata
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny 79 (4), 215-224, 2017
52017
Polska w systemie stosunków międzynarodowych
P Deszczyński, K Gołata, J Krawulski
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1995
51995
Wybrane zagadnienia z nauki o polityce
P Andrzejewski, P Deszczyński, K Gołata
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1991
41991
Wizerunek prywatnego przedsiębiorcy w okresie kryzysu ekonomicznego
K Gołata
Studia Ekonomiczne, 164-174, 2014
32014
The role of Public Relations in introducing private factors to polish economy during its transformation in 1990s
M Bogdał, K Gołata
Comunicação Pública 8 (n13), 57-80, 2013
32013
Wybrane współczesne doktryny polityczne
P Deszczyński, K Gołata, J Krawulski
Akademia Ekonomiczna, 1993
21993
Kształtowanie treści ustawy o konsultacjach społecznych i referendum na forum Sejmu
P Andrzejewski, K Gołata
Zeszyty Naukowe. Seria 1/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 64-82, 1990
21990
Hejt w sieci a wizerunek przedsiębiorcy
K Gołata
Studia Ekonomiczne, 74-86, 2017
12017
Analiza przestrzenna w badaniu dojazdów do pracy w Polsce
K Gołata, G Dehnel, H Gruchociak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Taksonomia 18 (176 …, 2011
12011
Kształtowanie wizerunku sponsora-zagrożenia wizerunkowe w polskiej piłce nożnej
K Gołata
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 93-103, 2011
12011
Percepcja tekstu prasowego a jego treść
K Gołata, W Rydzak, J Trębecki
K. Gołata, P. Michoń. Komunikowanie w okresie zmian. Poznań: Wydawnictwo UEP …, 2010
12010
Transformacja gospodarcza-nowe pojęcie przedsiębiorcy
K Gołata
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 20, 173-188, 2009
12009
Przedsiębiorca w okresie polskiej transformacji-geneza pojęcia
K Gołata
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 101-114, 2009
12009
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20