Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1206 | 1175 |
h-indeks | 17 | 17 |
i10-indeks | 21 | 21 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko8 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Claudia E HenningerReader in Fashion Marketing Management, University of ManchesterZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Monique RetamalUniversity of Technology, SydneyZweryfikowany adres z uts.edu.au
- Brian J. HracsAssociate Professor, School of Geography and Environmental Science, University of SouthamptonZweryfikowany adres z soton.ac.uk
- Mary Hanlon, PhDSociology Professor, Okanagan CollegeZweryfikowany adres z okanagan.bc.ca
- Jenny SjöholmLecturer, Department for Social change and Culture LiUZweryfikowany adres z liu.se
- Mariangela LavangaAssociate Professor of Cultural Economics and Entrepreneurship, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z eshcc.eur.nl
- Rhiannon PughLund UniversityZweryfikowany adres z circle.lu.se
- Eri AmasawaResearch Center for Advanced Science and TechnologyZweryfikowany adres z enesys.rcast.u-tokyo.ac.jp