Obserwuj
Marek Kaczmarzyk
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Neurobiologiczny kontekst edukacji zdalnej
M Kaczmarzyk, J Pyzalski
W Edukacja w czasach pandemii COVID-19, red. Jacek Pyżalski, 20-24, 2020
152020
Szkoła memów: w stronę dydaktyki ewolucyjnej
M Kaczmarzyk
Wydawnictwo Element, 2018
102018
The bit value of working memory
M Kaczmarzyk, J Francikowski, B Łozowski, M Rozpędek, T Sawczyn, ...
Psychology & Neuroscience 6, 345-349, 2013
102013
Dydaktyka zdrowego rozsądku
M Kaczmarzyk, D Kopeć
Wydawnictwa Edukacyjne Wiking, 2007
52007
The influence of context on the usage of working memory capacity expressed in bits
J Francikowski, M Kaczmarzyk, B Lozowski, M Rozpędek
Sensoria: A Journal of Mind, Brain & Culture, 2016
32016
Strefa napięć: historia naturalna konfliktu z nastolatkiem
M Kaczmarzyk
Wydawnictwo Element, 2020
22020
Biologiczne podłoże mechanizmów uczenia się Co nam dają neuronauki w edukacji?
M Kaczmarzyk
2022
Językowy kontekst mechanizmów lustrzanych. Nie tylko o tym, dlaczego warto czytać i opowiadać dzieciom
M Kaczmarzyk
Warszawa: EduAkcja, 2022
2022
Contemporary world of education and challenges in the teacher-parent relationship
D Mędrala, M Kaczmarzyk
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam …, 2021
2021
Systemowe spojrzenia na źródła problemów z nastolatkiem
M Kaczmarzyk
EDUKACJA, 6, 2020
2020
Inżynieria memetyczna w szkole. W stronę dydaktyki ewolucyjnej
M Kaczmarzyk
2014
Wpływ warunków oświetlenia na aktywność lokomotoryczną i dobowe zmiany w strukturze komórek wątrobowych Hemidactylus frenatus (Sauria, Gekkonidae)
MM Kaczmarzyk
Faculty of Biology and Environmental Protection, 1998
1998
Neurobiologia relacji w świecie nadmiaru informacji
M Kaczmarzyk
Ekonomia i inne nauki społeczne. Studia interdyscyplinarne, 72-81, 0
Słowo wstępne (Marta Mamet‑Michalkiewicz)| 7 Tadeusz Sławek Nowhere Man. O szkole, która się waha| 11 Marta Mamet‑Michalkiewicz Edukacja to relacja. O potrzebie dialogu
M Piotrowska‑Grot, M Kaczmarzyk, S Kania, M Podgórna, M Serda, ...
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
D Mędrala, M Kaczmarzyk
O genach, memach i wychowaniu1
M Kaczmarzyk
Prowadzący
M Kaczmarzyk
KOLIZJA CZY SYMBIOZA? O KONSEKWENCJACH RÓŻNIC W STRATEGIACH ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW U NASTOLATKÓW I ICH NAUCZYCIELI
M KACZMARZYK
Jak budować dobrą szkołę?, 225, 0
Neurodydaktyka w praktyce pedagogicznej1
M KACZMARZYK
pedagog we współczesnym świecie, 27, 0
DONIESIENIA BADAWCZE
M Kaczmarzyk
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20