Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1716 | 1346 |
h-indeks | 18 | 13 |
i10-indeks | 30 | 20 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jella PfeifferJustus-Liebig University GießenZweryfikowany adres z wirtschaft.uni-giessen.de
- Thies PfeifferUniversity of Applied Sciences Emden/LeerZweryfikowany adres z hs-emden-leer.de
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Sören W. ScholzZweryfikowany adres z interrogare.de
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityZweryfikowany adres z monash.edu
- Andres MusalemUniversity of ChileZweryfikowany adres z dii.uchile.cl
- Christof WeinhardtProfessor for Information Systems, Karlsruhe Institute of TechnologyZweryfikowany adres z kit.edu
- Ralf WagnerProfessor of Sustainable Marketing, University of Kassel (Germany)Zweryfikowany adres z wirtschaft.uni-kassel.de
- Pascal KottemannPostdoctoral researcher, Bielefeld UniversityZweryfikowany adres z wiwi.uni-bielefeld.de
- René RiedlUniversity of Applied Sciences Upper Austria & Johannes Kepler University LinzZweryfikowany adres z fh-steyr.at
- Franz RothlaufProfessor of Information Systems, Johannes Gutenberg University MainzZweryfikowany adres z uni-mainz.de
- Christian StummerProfessor of Innovation and Technology Management, Bielefeld UniversityZweryfikowany adres z uni-bielefeld.de
- Michael SteinerUniversity Witten/HerdeckeZweryfikowany adres z uni-wh.de
- Christian PeukertPostdoctoral Researcher
Obserwuj
Martin Meißner
Inne imiona/nazwiskaMartin Meissner
Professor of Marketing, Technical University of Munich
Zweryfikowany adres z tum.de - Strona główna