Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3097 | 2808 |
h-indeks | 27 | 26 |
i10-indeks | 39 | 34 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko16 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Paolo NeirottiPolitecnico di TorinoZweryfikowany adres z polito.it
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceZweryfikowany adres z audencia.com
- Luca GastaldiDepartment of Management, Economics and Industrial EngineeringZweryfikowany adres z polimi.it
- Federico PigniGrenoble Ecole de ManagementZweryfikowany adres z grenoble-em.com
- Antonella MartiniUniversity of PisaZweryfikowany adres z unipi.it
- Enrico FerroLINKS FOUNDATION, LINKSZweryfikowany adres z linksfoundation.com
- Gabriele PiccoliDigital Data Streams Lab at University of PaviaZweryfikowany adres z unipv.it
- Marco CantamessaProfessor, Politecnico di TorinoZweryfikowany adres z polito.it
- Francesca MontagnaPolitecnico di TorinoZweryfikowany adres z polito.it
- cecilia rossignoliUniversity of VeronaZweryfikowany adres z univr.it
- Lapo MolaAssociate Professor SKEMA Business SchoolZweryfikowany adres z univr.it
- Francesco Paolo AppioFull Professor - Paris School of BusinessZweryfikowany adres z psbedu.paris
Obserwuj
Elisabetta Raguseo
Associate Professor of Strategy, Management and Digital Transformation - Politecnico di Torino
Zweryfikowany adres z polito.it