Obserwuj
Olena Kulykovets
Olena Kulykovets
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Zweryfikowany adres z sggw.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Food products as sources of protein and amino acids—The case of Poland
H Górska-Warsewicz, W Laskowski, O Kulykovets, A Kudlińska-Chylak, ...
Nutrients 10 (12), 1977, 2018
1482018
Meat, meat products and seafood as sources of energy and nutrients in the average polish diet
W Laskowski, H Górska-Warsewicz, O Kulykovets
Nutrients 10 (10), 1412, 2018
552018
Hotel brand loyalty—A systematic literature review
H Górska-Warsewicz, O Kulykovets
Sustainability 12 (12), 4810, 2020
332020
Product placement as an effective tool for the brand positioning
H Górska-Warsewicz, O Kulykovets
Brand Management: Advancing Insights on 21, 2017
132017
Food products as sources of protein and amino acids—the case of Poland. Nutrients 10: 1977
H Górska-Warsewicz, W Laskowski, O Kulykovets, A Kudlińska-Chylak, ...
72018
Factors influencing the choice and quality assessment of hotel facilities in Poland
I Ozimek, J Szlachciuk, O Kulykovets, N Przeździecka-Czyżewska
Folia Oeconomica Stetinensia 17 (1), 170-181, 2017
72017
The Shopping Behavior of International Students in Poland during COVID-19 Pandemic
J Szlachciuk, O Kulykovets, M Dębski, A Krawczyk, H Górska-Warsewicz
International Journal of Environmental Research and Public Health 19 (18), 11311, 2022
52022
How has the COVID-19 pandemic influenced the tourism behaviour of international students in Poland?
J Szlachciuk, O Kulykovets, M Dębski, A Krawczyk, H Górska-Warsewicz
Sustainability 14 (14), 8480, 2022
52022
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw hotelarskich i gastronomicznych
H Górska-Warsewicz, A Bobola, J Gębski, I Kowalczuk, A Maciąg, ...
Wydawnictwo SGGW, 2017
22017
Postrzeganie marek własnych sieci hurtowej Makro Cash&Carry przez odbiorców profesjonalnych z sektora usług gastronomicznych
M Czeczotko, O Kulykovets, A Kudlińska-Chylak, H Górska-Warsewicz
Handel Wewnętrzny, 265-274, 2017
22017
Theme parks in Europe and Poland in the tourists perception.
Z Tchorek, O Kulykovets, H Górska-Warsewicz
22016
Konkurencyjność regionów turystycznych
M Dębski
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2014
22014
Postrzeganie jakości usług hotelarskich przez konsumentów
I Ozimek, J Szlachciuk, A Bobola, O Kulykovets, M Salińska
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (9), 41-55, 2018
12018
Współczesne narzędzia promocji turystyki uzdrowiskowej
O KULYKOVETS, M CZECZOTKO, A KUDLIŃSKA-CHYLAK, ...
Zeszyty Naukowe. Turystyka i Rekreacja, 19-43, 2018
12018
Product Placement as an Effective Tool for the Brand Positioning
O Kulykovets, H Gorska-Warsewicz
Chapters, 2017
12017
Przedsiębiorczość w zakładach gastronomicznych z perspektywy konsumenta
A Kudlińska-Chylak, O Kulykovets, H Górska-Warsewicz
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (7, cz. 2 Zarządzanie małym i średnim …, 2016
12016
Tematyczne parki rozrywki w Europie i Polsce w percepcji turystów
Z Tchorek, O Kulykovets, H Górska-Warsewicz
Ekonomiczne Problemy Turystyki 34, 285-295, 2016
12016
Zachowania konsumenckie w zakresie zakupów grupowych
O Kulykovets, A Kudlinska-Chylak, H Górska-Warsewicz
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 18 (5), 2016
12016
Postrzeganie nieprawidłowości na rynku żywności przez młodych konsumentów
J Szlachciuk, O Kulykovets, N Przezdziecka-Czyżewska
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i …, 2016
12016
Franchising i leasing jako alternatywne źródła finansowania i rozwoju międzynarodowych systemów hotelowych w kontekście ekspansji regionalnej
H Górska-Warsewicz, T Mikulska, O Kulykovets
W M. Dębski, Zarządzanie w regionie turystycznym. ŁódźWarszawa: Wydawnictwo …, 2015
12015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20