Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 13614 | 6984 |
h-indeks | 50 | 44 |
i10-indeks | 74 | 69 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko34 artykuły
10 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of EducationZweryfikowany adres z harvard.edu
- Kelley DurkinResearch Assistant Professor, Vanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Emily R. FyfeIndiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
- Abbey M. LoehrResearch Director, Institute for School Partnership, Washington University in St. LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Katherine L. McEldoon, PhDFederation of American ScientistsZweryfikowany adres z fas.org
- Robert SieglerProfessor of Psychology, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z andrew.cmu.edu
- Marci DeCaroUniversity of LouisvilleZweryfikowany adres z louisville.edu
- Ashli-Ann DouglasWestEdZweryfikowany adres z wested.org
- Martha W. AlibaliProfessor of Psychology, University of WisconsinZweryfikowany adres z wisc.edu
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityZweryfikowany adres z uni-trier.de
- Percival MatthewsAssociate Professor, University of Wisconsin–MadisonZweryfikowany adres z wisc.edu
- D.C. FarranProfessor, Vanderbilt UniversityZweryfikowany adres z Vanderbilt.edu
Obserwuj
Bethany Rittle-Johnson
Professor of Psychology, Vanderbilt University
Zweryfikowany adres z vanderbilt.edu