Obserwuj
Michał Żemła
Michał Żemła
Zweryfikowany adres z uj.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Tourism destination: The networking approach
M Żemła
Moravian geographical reports 24 (4), 2-14, 2016
1182016
Wartość dla klienta w procesie kształtowania konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej
M Żemła
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, 2010
852010
Inter-destination cooperation: Forms, facilitators and inhibitors–The case of Poland
M Żemła
Journal of Destination Marketing & Management 3 (4), 241-252, 2014
812014
Reasons and consequences of overtourism in contemporary cities—Knowledge gaps and future research
M Żemła
Sustainability 12 (5), 1729, 2020
802020
The influence of elements of cultural heritage on the image of destinations, using four polish cities as an example
M Szubert, W Warcholik, M Żemła
Land 10 (7), 671, 2021
252021
Sharing the economy in tourism and sustainable city development in the light of agenda 2030
DE Jaremen, E Nawrocka, M Żemła
Economies 7 (4), 109, 2019
252019
The product quality of Polish ski-resorts: A case study of Silesian skiers' requirements, satisfaction and complaints
M Żemła
Tourism: An International Interdisciplinary Journal 56 (1), 41-58, 2008
232008
Failures in building partnership for success in the competitive market: The case of Polish ski resorts
M Zemla
Managing Global Transitions 6 (4), 421, 2008
212008
Externalities of development of the sharing economy in tourism cities
DE Jaremen, E Nawrocka, M Żemła
International Journal of Tourism Cities 6 (1), 138-157, 2020
202020
The idea of destination brand licensing and the question of its effectiveness
M Zemla
Tourism and Hospitality Management 18 (2), 297-312, 2012
192012
Destination familiarity and perceived attractiveness of four Polish tourism cities
M Szubert, W Warcholik, M Żemła
Sustainability 14 (1), 128, 2021
162021
Autentyczność obiektywistyczna wybranych typów atrakcji w oczach turysty w kształtowaniu doświadczenia turystów
M Żemła
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki …, 2014
162014
Podstawy formułowania strategii kształtowania produktu turystycznego regionu
M Żemła
GWSH, 2003
152003
Between authenticity of walls and authenticity of tourists’ experiences: The tale of three Polish castles
M Żemła, M Siwek
Cogent Arts & Humanities 7 (1), 1763893, 2020
142020
Współtworzenie wartości a konkurencyjność obszarów recepcji turystycznej
M Żemła
Folia Turistica 25 (2), 311-327, 2011
122011
Produkt turystyczny–ujęcie podmiotowe
M Żemła
Problemy Turystyki 23 (1-2), 2000
122000
Rola koncepcji ekonomii doświadczeń w postmodernistycznej interpretacji trendów rynkowych w turystyce i budowie nowoczesnych produktów turystycznych
M Żemła
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 31 (3 …, 2017
112017
Możliwości i ograniczenia pełnienia roli przywódcy w kooperacyjnym kreowaniu potencjału turystycznego obszaru przez lokalne i regionalne organizacje turystyczne
M Żemła
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 93-102, 2010
112010
Wpływ czynników lokalizacji na konkurencyjność ośrodka narciarskiego
M Żemła, A Żemła
Turyzm/Tourism 16 (1), 71-83, 2006
112006
Influence of the residents’ perception of overtourism on the selection of innovative anti-overtourism solutions
M Żemła, AR Szromek
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 7 (3), 202, 2021
92021
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20