Obserwuj
Iwona Escher
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Inter-organizational collaboration on projects supporting sustainable development goals: the company perspective
I Escher, P Brzustewicz
Sustainability 12 (12), 4969, 2020
402020
Emergence of social impact in company–NGO relationships in corporate volunteering
P Brzustewicz, I Escher, A Hatami, J Hermes, A Keränen, P Ulkuniemi
Journal of Business Research 140, 62-75, 2022
222022
Employees’ trust in artificial intelligence in companies: The case of energy and chemical industries in Poland
J Łapińska, I Escher, J Gorka, A Sudolska, P Brzustewicz
Energies 14 (7), 1942, 2021
222021
Relationship-focused or deal-focused? Building interpersonal bonds within B2B relationships
A Glinska-Newes, I Escher, P Brzustewicz, D Szostek, J Petrykowska
Baltic Journal of Management 13 (4), 508-527, 2018
172018
Proekologiczne zachowania młodych polskich konsumentów
I Escher, J Petrykowska
Handel Wewnętrzny, 128-141, 2015
142015
Sustainable development in sport as a research field: A bibliometric analysis
I Escher
Journal of physical education and sport 20 (5), 2803-2812, 2020
112020
Analiza treści w badaniach zjawisk społecznych w organizacji. Zastosowanie programu IRAMUTEQ
A Glińska-Neweś, I Escher
Studia Oeconomica Posnaniensia 6 (3), 73-94, 2018
112018
Value creation in company–NGO collaboration in corporate volunteering
P Brzustewicz, I Escher, J Hermes, P Ulkuniemi
Journal of Business & Industrial Marketing 36 (8), 1504-1519, 2021
102021
Żywność ekologiczna w opinii młodych polskich konsumentów-wyniki badania
I Escher, J Petrykowska
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i …, 2016
92016
Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej
I Escher, J Petrykowska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2014
92014
Marketing. Podręcznik akademicki
K Andruszkiewicz, I Escher, S Kaczmarczyk, K Pawlak-Kołodziejska, ...
Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, 2011
92011
Change management success factors in Polish public administration
K Krukowski, M Raczyńska, I Escher
University of Piraeus. International Strategic Management Association, 2021
82021
WIĘZI OSOBISTE JAKO KOMPONENT RELACJI BIZNESOWYCH W OCENIE REPREZENTANTÓW POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW.
A Glińska-Neweś, A Sudolska, I Escher
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2016
82016
Ocena atrakcyjności rynkowej wariantów nowego produktu z zastosowaniem analizy wielokryterialnej (na przykładzie nawozu fosforowego)
I Escher, J Łapińska
Handel Wewnętrzny, 83-91, 2015
82015
Marketingowa koncepcja, marketingowa orientacja czy rynkowa orientacja? O tych i innych nieporozumieniach wokół kluczowych terminów marketingowych
I Escher
Pieniądze i Więź, 177-185, 2009
8*2009
Badania marketingowe w działalności polskich przedsiębiorstw
I Escher
Kaczmarczyk (red.), Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach …, 2002
82002
Aktywność polskich internautów w mediach społecznościowych
I Escher, J Petrykowska
Marketing i Rynek, 159-167, 2015
72015
Adaptacja organizacji i jej elementy z perspektywy ujęcia systemowego
I Escher
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie XXXIX, 57-76, 2012
72012
Company Involvement in Sustainable Development—Proposition of a Theoretical Framework
A Glińska-Neweś, P Brzustewicz, I Escher, Y Fomina, B Józefowicz, ...
Contemporary Challenges in Cooperation and Coopetition in the Age of …, 2019
62019
Inter-organizational collaboration on projects supporting sustainable development goals: the company perspective. Sustainability 12 (12): 4969
I Escher, P Brzustewicz
52020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20