Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 35740 | 12193 |
h-indeks | 63 | 43 |
i10-indeks | 101 | 64 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Pennie FrowProfessor, University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Martin ChristopherEmeritus Professor of Marketing & LogisticsZweryfikowany adres z cranfield.ac.uk
- Kaj StorbackaProfessor, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi
- Moira ClarkProfessor of Strategic MarketingZweryfikowany adres z henley.ac.uk
- Suvi NenonenProfessor, Stockholm School of EconomicsZweryfikowany adres z hhs.se
- Janet R. McColl-KennedyProfessor of Marketing, The University of Queensland, University of CambridgeZweryfikowany adres z business.uq.edu.au
- Dr Richard J VareyRetired Professor of Marketing, University of Waikato, New ZealandZweryfikowany adres z waikato.ac.nz
- Louise C YoungProfessor of Marketing, University of Western Sydney; Visiting Professor, Department of RelationshipZweryfikowany adres z uws.edu.au
- Ian WilkinsonUniversity of Sydney & University of Southern DenmarkZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Danilo BrozovicAssociate Professor in Business Administration @ University of Skövde, SwedenZweryfikowany adres z his.se