Nieformalna edukacja dorosłych. Wokół zakresów i znaczeń K Pierścieniak Rocznik Andragogiczny 2009, 2009 | 24 | 2009 |
Model uczenia się w uniwersytecie ludowym. Od historii do współczesności K Pierścieniak Edukacja Dorosłych, 59-91, 2012 | 6 | 2012 |
Refleksja andragogiczna–współczesna specyfika dyscypliny Z Szarota, K Pierścieniak Studia z Teorii Wychowania 11 (2 (31)), 169-188, 2020 | 3 | 2020 |
WOKÓŁ KATEGORII „SPOTKANIA” W WYBRANYCH RELACJACH EDUKACYJNYCH OD NAUCZANIA W OKRESIE ANTYKU DO WSPÓŁCZESNYCH POSTACI UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH P Krzysztof Edukacja Dorosłych, 2014 | 2 | 2014 |
Profesor Jadwiga Nowak–wielość myśli, wielość portretów K Pierścieniak Edukacja Dorosłych, 176-193, 2010 | 2 | 2010 |
Sprawozdanie z III Zjazdu Andragogicznego E Skibińska, E Dębska, M Gromadzka, A Marianowska, K Pierścieniak Rocznik Andragogiczny 24, 2017 | 1 | 2017 |
Profesor Józef Półturzycki–w kręgu myśli i czynów E Skibińska, K Pierścieniak, E Dębska, K Pleskot-Makulska, ... Studia Dydaktyczne 26, 31-59, 2014 | 1 | 2014 |
Współczesne modele dydaktyki uniwersyteckiej K Pierścieniak Rocznik Andragogiczny 2010, 2010 | 1 | 2010 |
Dylematy oceniania osiągnięć edukacyjnych dorosłych K Pierścieniak Rocznik Andragogiczny 2008, 89-103, 2008 | 1 | 2008 |
Nieformalna edukacja dorosłych. Nieostre zakresy, nieuchwytne znaczenia K Pierścieniak Rocznik Andragogiczny 30, 199-228, 2023 | | 2023 |
Dorosły w przestrzeniach życia. Między zobowiązaniami osoby a społecznymi wyzwaniami roli K Pierścieniak Rocznik Andragogiczny 29, 177-200, 2022 | | 2022 |
Andragogy reflection-contemporary specifics of the discipline Z Szarota, K Pierścieniak Studia z Teorii Wychowania 11, 169-188, 2020 | | 2020 |
Z życia uczenie się bierze! Opowieści Uczonego-przyczynek do narracji badawczej K Pierścieniak | | 2018 |
SPRAWOZDANIE Z III OGÓLNOPOLSKIEGO ZJAZDU ANDRAGOGICZNEGO: DOROŚLI W EDUKACJI. NOWE KONTEKSTY, ODMIENNE PERSPEKTYWY, INNOWACYJNE ROZWIąZANIA (warszawa, 12–13 czerwca 2016 r.) E Dębska, M Gromadzka, A Marianowska, K Pierścieniak, E Skibińska Edukacja Dorosłych 2, 275-292, 2017 | | 2017 |
Peregrynacje edukacyjne. Komparatystyka andragogiczna w ujęciu Profesor Eugenii A. Wesołowskiej K Pierścieniak Edukacja Dorosłych, 61-76, 2016 | | 2016 |
Organizowanie kształcenia metodą modularną w Holandii: rodzaje racjonalności w związkach pracy z edukacją W Veugelers, K Pierścieniak Forum Oświatowe 5 (1-2 (8-9)), 43-54, 1993 | | 1993 |
" Tomorrow's teachers. A report of the Holmes Group", 1986:[recenzja] K Pierścieniak Forum Oświatowe 3 (2 (6)), 87-90, 1991 | | 1991 |
Oświata dorosłych, ruchy społeczne i demokracja-jakie związki? C Duke, K Pierścieniak Forum Oświatowe 3 (2 (6)), 29-39, 1991 | | 1991 |
MS1-Edukacyjne formy wspomagania rozwoju dorosłych 2300-MS1-AND-L-EFW K Pierścieniak | | |
w edukacji dorosłych W Gałązka, K Pierścieniak Monografia naukowa, 21, 0 | | |